حلالی: پرسپولیسی‌ها باید نساجی را جدی بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمایش هجومی و برتری قاطع مقابل گل‌گهر هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت اما هنوز 90 دقیقه تا قهرمانی باقی مانده و پرسپولیسی‌ها باید نساجی را جدی بگیرند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر که با برتری چهار بر صفر سرخپوشان خاتمه یافت، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس عملکرد مناسبی داشت و توانست بدون هیچ حرف و حدیثی این مسابقه را با برتری قاطع به اتمام برساند.

وی در مورد دلایل برتری پرسپولیس در این دیدار، توضیح داد: بازیکنان می‌دانستند از این بازی چه می‌خواهند. کادر فنی و بازیکنان خیلی خوب خود را برای این دیدار آماده کرده بودند و فعل خواستن را صرف کردند تا این نتیجه خوب رقم خورد. پرسپولیس همان تیمی بود که هواداران دوست داشتند و فوتبالی هجومی را ارائه داد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس تنها یک بازی (نساجی) دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله دارد، اضافه کرد: امیدوارم این ۹۰ دقیقه هم بازیکنان با همین تمرکز و چهره هجومی پای به زمین بگذارند و در نهایت هم به برتری برسند.همه چیز دیگر برای قهرمانی دست خودمان است و به خوبی می‌توانند با جام به تهران بازگردند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس شانس کسب دوگانه را دارد، خاطرنشان کرد: فعلا همه تمرکز باید روی لیگ باشد و اعضای تیم اصلا به مسائل دیگر فکر نکنند. نساجی اکنون مهم‌ترین مسابقه‌ای است که پرسپولیس باید روی آن تمرکز کند و پس از آن مسابقه دیگر زمان کافی برای خوشحالی وجود دارد. باید نساجی را جدی بگیریم و برویم تا با خاطره خوش از قائمشهر بازگردیم.

حلالی خاطرنشان کرد: هواداران واقعا مقابل گل‌گهر نشان دادند که بهترین هواداران آسیا را داریم. واقعا این هواداران قدرت مضاعفی به تیم می‌دهند. با قهرمانی در لیگ برتر، اعضای تیم اعتماد به نفس خوبی برای کسب دوگانه می‌گیرند.