ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی

یحیی گل‌محمدی تنها یک گام دیگر برای دستیابی به جام فاصله دارد و می‌خواهد با بهترین تدابیر شانس رسیدن به آن را شکل دهد.

بعد از بردهای پیاپی ابتدای سال جدید، سرخ‌ها اکنون به صدر جدول تکیه زده‌اند و می‌خواهند نمایش موفق خود را با برد برابر نساجی و بوسه به جام فصل بیست و دوم تکمیل کنند.

یحیی گل‌محمدی که رویکردی متفاوت نسبت به گذشته را طی دیدارهای اخیر دنبال کرده، اینبار می‌خواهد در بزنگاه لیگ، بهترین فلسفه خود را برای قهرمانی جدید اتخاذ کند و یک حسرت بزرگ دیگر را شکل ندهد. او با در اختیار داشتن تمامی نفراتش، تمامی نقشه‌هایی که می‌تواند این اتفاق را برای وی شکل دهد را طی هفته اخیر دنبال کرده و اکنون با بزرگ‌ترین انگیزه پا به استادیوم شهید وطنی قائمشهر خواهد گذاشت.

بعید است ترکیب او متفاوت از آنچه باشد که تیمش را طی هفته‌های اخیر به موفقیت رسانده باشد.

بیرانوند بوسه به جام و چشمک به دستکش طلایی

برای شماره یک ملی‌‌پوش پرسپولیس در بازی امروز دو هدف پیش‌رو قرار دارد. او به دنبال این است تا صدرنشینی در جدول برترین گلرها از حیث‌ آمار فردی را حفظ کرده و با این اتفاق تیمش را برای رسیدن به جام نیز کمک کند. رقابت او با پورمحمدی در هفته پایانی نیز ادامه دارد و باید دید بیرانوند قادر به عبور از آمار گلر آلومینیوم اراک خواهد بود یا خیر.

خط دفاعی پرسپولیس نیز بدون تغییر خواهد بود. علی نعمتی به پاس نمایش‌های موفق چند بازی اخیرش اینبار هم در سمت چپ حاضر خواهد بود و در کنار او مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی در قلب دفاعی به میدان خواهند رفت. برای سمت راست نیز گزینه یحیی گل‌محمدی دانیال اسماعیل فر است که در بازی‌های اخیر نمایشی رویایی را پشت سر گذاشته و وعده درخششی دوباره را در این تیم داده تا همه چیز مهیای این باشد تا سد دفاعی پرسپولیس مانع از تحقق اهداف نساجی شده و آنها را به جام نزدیک‌تر کند.

میلاد سرلک نیز دیگر بازیکنی است که به دنبال درخشش در این جدال است و به اندازه کافی از انگیزه‌های شخصی و فردی در این رابطه برخوردار است. هافبک دفاعی پرسپولیس که سابقه حضور در نساجی را در کارنامه دارد به عنوان تک هافبک دفاعی این تیم در پست شش از سوی گل‌محمدی به کار گرفته شده و باید یک روز سخت را در قائمشهر پشت سر بگذارد.

ستاره‌های آماده پرسپولیس در خط میانی نقش تاثیرگذاری در این بازی خواهند داشت. مثلث سعید صادقی، مهدی ترابی و سروش رفیعی به عنوان بازیساز و گلزن طی دیدارهای اخیر به بازیکنانی مهارنشدنی علیه رقبا تبدیل شده‌اند و در این بازی نیز چشم تمامی هواداران پرسپولیس به آنها دوخته شده است.

جلوتر از این مثلث هم وحید امیری حاضر خواهد بود. کاپیتان پرسپولیس جدیدترین چهره این تیم بعد از سیدجلال حسینی به عنوان مهره ثابت چند فصل اخیر سرخ‌ها خواهد بود که در صورت قهرمانی، جام را بالای سر خواهد برد و فریمی جدید از سن قهرمانی آنها را شکل خواهد داد و به خوبی از این مسوولیت سنگین آگاه است.

و در نهایت عیسی آل کثیر؛ مهاجمی که در بدترین و سخت‌ترین شرایط پرسپولیس در مرحله گروهی ۲۰۲۰ آسیا، با گل‌هایش آنها را از قعر جدول به صدر رساند و با پشت سر گذاشتن اتفاقات عجیب فوتبالی بار دیگر به این تیم بازگشته و قطعا به کمتر از قهرمانی نیز رضایت نخواهد داد. عیسی مهاجم آماده این روزهای پرسپولیس است و یحیی گل‌محمدی نیز چشم به ضربات غیرقابل پیش‌بینی او دوخته و باید دید بعد از سیدحسین حسینی و محسن فروزان، اینبار علیرضا حقیقی را هم تسلیم خواهد کرد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضابیرانوند، مرتضیپورعلی‌گنجی، گئورگیگولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر

دیدار دو تیم همزمان با دیگر تیم‌ها و از ساعت ۱۸ در استادیوم وطنی با قضاوت حیدری آغاز خواهد شد و باید چشم به نمایش دو تیم دوخت و دید چه شرایطی در این بازی پشت سر گذاشته خواهد شد و جام به شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌رسد یا خیر.