اخبار پرسپولیس | سنگ تمام قائمشهری‌ها برای هواداران پرسپولیس

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درحالی ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در دیداری حساس در آخرین بازی خود در لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی واقع در قائمشهر به مصاف هم می روند.

روح الله سلگی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود:‌

برای این منظور و پیش بینی حضور پُرتعداد هواداران تیم پرسپولیس برای دیدن این مسابقه با هماهنگی های صورت گرفته با فرماندار و شهردار قائمشهر فضاهایی برای اقامت بمدت یک شب هواداران این تیم در قائمشهر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:‌

طبق هماهنگی های انجام شده تعدادی از سالن های ورزشی و مدارس برای هواداران پرسپولیس در قائمشهر در نظر گرفته شده است تا این افراد در این فضاها برای مدت یک شب اقامت داشته باشند.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:‌

با توجه به اینکه بیشترین دغدغه مسوولان برگزارکننده این مسابقه حضور پرتعداد و بیشتر از ظرفیت در نظر گرفته شده در اطراف و پشت درهای ورزشگاه وطنی قائمشهراست برای این منظور نیز تدابیری اندیشیده شده است.

وی افزود:

برای این منظور چند تلویزیون بزرگ در فاصله های ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری در خیابان های شهر قائمشهر قرار داده می شود تا افرادی که موفق به تهیه بلیط این مسابقه نشدند از طریق این تلویزیون ها بتوانند مسابقه را ببنید و فرصت این مسابقه را از دست ندهند.

سلگی اظهار داشت:‌

در بخش دیگری از اقدامات برای پذیرایی و میزبانی از هواداران دو تیم پرطرفدار کشور دکه های اغذیه فروشی در طول مسیر رسیدن به ورزشگاه مستقر می شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به وجود تعداد پرشمار مغازه و پاساژ در اطراف ورزشگاه چه تصمیمی برای آنها گرفته شد؟ ‌گفت:‌

هر چند در ساعات برگزاری این مسابقه شاهد تعداد افراد زیادی خواهیم بود اما با مدیریت جمعیت هیچ مغازه ای بخاطر این مسابقه بسته نمی شود.

مسوولان ارشد سیاسی و ورزشی مازندران از اختصاص ۶۰ درصد ظرفیت وزشگاه وطنی برای حضور تماشاگران این دیدار خبر دادند و اعلام کردند ۶ هزار بلیط این دیدار به تماشاگران فروخته می شود که از این تعداد براساس قوانین و ضوابط فدارسیون فوتبال ۱۰ درصد از این سهمیه مربوط به هواداران پرسپولیس است.

در حالی از تمامی ظرفیت ۱۰ هزار نفری این ورزشگاه تازه نوسازی و بهسازی وطنی قائمشهر استفاده نمی شود که بدلیل مسائل فنی و تصمیمات اتخاذ شده ۶۰ درصد این ظرفیت به تعداد ۶ هزار نفر به تماشاگران اختصاص داده شده است و مسوولان مازندران بر همین تعداد ظرفیت تماشاگر در این ورزشگاه تاکید دارند به طوریکه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران امروز اعلام کرد ظرفیت این ورزشگاه برای مسابقه پیش رو افزایش نمی یابد و افراد از حضور پشت درهای بسته ورزشگاه خودداری کنند.