آلگری دلیل ایجاد دو دستگی در رختکن یوونتوس

هرچه می‌گذرد آینده ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس مبهم‌تر می‌شود. از دست دادن اسکودتو برای سومین فصل متوالی، پس از آن باخت به اینتر در جام حذفی ایتالیا و در نهایت حذف ناامید کننده از لیگ اروپا به دست سویا، یکی پس از دیگر فرصت‌های کسب جام را از بانوی پیر گرفت.

بدتر اینکه یوونتوس با شیوه بازی‌هایش منتقدان فراوانی هم پیدا کرده است. اکنون اما اوضاع به جایی رسیده است که نارضایتی از سبک بازی تیم به بازیکنان خود تیم هم سرایت کرده است.

طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو؛ تاکتیک‌های یوونتوس در طول فصل و به خصوص دو بازی اخیرش برابر سویا با اعتراض گروهی از بازیکنان همراه بوده و همین موضوع سبب ایجاد دودستگی در رختکن تیم درباره آینده آلگری شده است.

در این بین مدیران باشگاه هم نیم نگاهی به اوضاع دارند اما طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ با توجه به هزینه سنگینی که غرامت فسخ قرارداد آلگری روی دست باشگاه خواهد گذاشت، آنها فعلاً ترجیح می‌دهند که او به کارش ادامه دهد. آنها اما از طریقی دیگر در صدد تغییر وضعیت تیم هستند که آن انتصاب یک مدیر ورزشی جدید است.

آخرین گزارش‌ها از نهایی بودن توافق باشگاه یوونتوس با کریستیانو جیونتولی مدیرورزشی ناپولی حکایت دارد، اگرچه به تازگی خبرهایی جدید منتشر شده مبنی بر اینکه مالک باشگاه ناپولی به جیونتولی اجازه جدایی نخواهد داد.

نشریه توتواسپورت به عنوان یکی از منابع خبری نزدیک به باشگاه یوونتوس، در تازه‌ترین شماره خود نوشته، همانگونه از رفتارشان در زمین بازی در واکنش به برخی از تصمیمات آلگری مشخص بود، گروهی از بازیکنان بیانکونری به شدت از رویکرد سرمربی ایتالیایی‌شان ناراضی هستند.

این گروه شامل وویچخ شزنی، خوان کوادرادو، آنخل دی‌ماریا و فدریکو کیه‌زا می‌شود. نشریه رپوبلیکا هم با تأیید این خبر نوشته است که نارضایتی این بازیکنان در حدی هست که منجر به جدایی آنها از بانوی پیر در پایان فصل جاری شود.

آلگری هنوز دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و پرداخت حقوق او با احتساب مالیات 13 میلیون یورو در سال روی دست باشگاه هزینه می‌گذارد.

آلگری دلیل ایجاد دو دستگی در رختکن یوونتوس