اخبار جدید از استقلال | دغدغه شیرین ساپینتو برای بازی استقلال و نساجی

درخشش سینا سعیدی فر در دیدار استقلال مقابل تراکتور کار ریکاردو ساپینتو برای انتخاب دروازه بان دوم استقلال را دشوار کرد.

علیرضا رضایی دروازه بان دوم تیم استقلال که در ابتدای نیم فصل دوم و پس از مصدومیت حسینی درون دروازه استقلال ایستاد کارنامه موفقی از خودش بر جای نگذاشت.

سیدحسین حسینی در حد فاصل دور رفت و برگشت در دیدار جام حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تراکتور دچار مصدومیت شد و به همین خاطر ۴ بازی ابتدایی دور برگشت را از دست داد. علیرضا رضایی در آن ۴ دیدار عملکردی دور از انتظار داشت و اتفاقاً پس از آن مصدوم شد و هنوز هم دور از میادین بوده است.

تصاویر منتشر شده از تمرین ریکاوری استقلال پس از پیروزی ۷ - یک مقابل تراکتور مشخص کرد علیرضا رضایی دروازه بان تازه از مصدومیت برگشته این تیم در آمادگی کامل قرار داشته و یک جلسه تمرین مفید را تحت نظر کادر فنی پشت سر گذاشته است.

با توجه به دوری چندماهه رضایی از میادین و آمادگی سینا سعیدی فر این احتمال زیاد است که این دروازه‌بان جوان به جای رضایی در دیدار مقابل نساجی نیمکت نشین شده و پشت سر حسینی قرار بگیرد. سعیدی فر در دیدار مقابل تراکتور یک گل خورد اما کارشناسان قاطعانه عنوان کردند این توپ به دلیل برخورد به پای روزبه چشمی (در مسیر حرکت به سمت دروازه) تبدیل به گل شد و سینا سعیدی فر روی گل تراکتور مقصر نبوده است.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی در شروع مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز چهارشنبه هفته جاری و از ساعت ۱۸ و ۳۰ در استادیوم آزادی برگزار می شود.