افشاگری عجیب این بازیکن درباره پرسپولیس و قهرمانی

هواداران پرسپولیس علاقه خاصی به رامین رضاییان داشتند و کاملا مشخص بود که نفر جایگزین این مدافع راست پا کار سختی در جمع سرخپوشان خواهد داشت اما دانیال اسماعیلی‌فر یک ماجرای احساسی را در پایان فصل موفق خود به زبان آورد.

رضاییان که به مدت نیم فصل از لیگ قطر بار دیگر به پرسپولیس بازگشت علیرغم نمایش فنی موفق، شرایطی را دنبال کرد که یحیی گل‌محمدی میل به تمدید قراردادش نشان نداد تا در نهایت راهی سپاهان شود. اما پیش از انتقال رسمی او به سپاهان، یحیی گل‌محمدی بازیکن راست پای مورد علاقه‌اش را پای میز مذاکره نشاند و پیراهن شماره ۵ را بر تن وی کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر هرچند پیش از بازگشت رامین رضاییان نیز موردتوجه این تیم و هوادارانش بود اما حضور او بعد از جدایی رامین با مذاق خیلی از هواداران خوش نیامد و در این میان اتفاقات پشت پرده فضای مجازی نیز کار او را سخت‌تر کرد.

افشاگری عجیب این بازیکن درباره پرسپولیس و قهرمانی

رضاییان که در دو دربی  آخر یکی از ستاره‌های تیمش بود، در نهایت با پایان یافتن یک فصل سخت و پرماجرا یک اعتراف عجیب داشت. او از روزهایی در تیم گفت که زیر سخت‌ترین فشار و هجمه‌ها قرار داشت و فضایی در استادیوم علیه او شکل گرفت که تنها نام ۱۰ بازیکن روی سکوها فریاد زده می‌شد.

۱۰ بازیکنی که در عین ناباوری نام دانیال اسماعیلی فر در بین آنها قرار نداشت و بغض او را در پی داشت. تحمل چنین فشاری قطعا از دست کمتر بازیکنی برمی‌آمد و دانیال از آن به عنوان «روزهای تنهایی‌ و خفقان در پرسپولیس» یاد می‌کند.

نکته جالب اینکه دانیال در این روزهایش از سروش رفیعی تمجید می‌کند که به عنوان هم‌اتاقی شرایط سخت آن روزها را برایش آسان و قابل تحمل می‌کرد.

دانیال اما در نهایت با ۷ پاس گل و دو گل زده به این فصل پرماجرا خاتمه داد تا نشان دهد از نظر روحی تاب و تحمل قابل توجهی دارد. او که پیش از این نیز روزهای سختی را در تراکتور و پایان دوره سربازی‌اش تحمل کرده بود، از این خوان غیرقابل تحمل نیز عبور کرد و به نظر می‌رسد با توجه به نمایشی که در لیگ بیست و دوم داشته، فصل آتی برای او می‌تواند بدون این اتفاقات و با شرایط بهتری دنبال شود.