سورپرایز شبانه برای هواداران باشگاه استقلال

 حضور موفق یک مربی اسپانیایی با قیمتی معقول در لیگ برتر گذشته که تراکتور را در شرایط خوبی قرار داد، حالا نوع نگرش مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال نسبت به همکاری با مربیان خارجی را به شکلی تازه تغییر داده است. ضمن این‌که استقلال سال گذشته در همین ایام با کمک یک مربی خارجی قهرمان لیگ برتر شده بود.

با توجه به شرایط حضور خمس در تیم تراکتور که مسئولان باشگاه تبریزی با او قرارداد سه سال و نیمه منعقد کرده و هنوز ۳ فصل دیگر از مدت زمان قراردادش با تراکتور باقی مانده، برخی مسئولان باشگاه بر این اعتقادند که شاید حجت کریمی و تیم مدیریتی‌اش قصد دارند قرارداد بلندمدت سه ساله‌ای با مربی اسپانیایی مدنظرشان منعقد کنند و از صفر تا صد تیم استقلال را به او بسپارند.

سورپرایز شبانه برای هواداران باشگاه استقلال

باشگاه استقلال

گرچه هنوز این موضوع قطعی نیست اما شنیده‌ها از حول و حوش باشگاه استقلال حاکی از آن است که اگر قیمت سرمربی اسپانیایی مدنظر استقلال مناسب (کمتر از ۴۰۰هزار دلار) باشد و این مبلغ برای مجموعه کادر فنی خارجی او در نظر گرفته شود، احتمالا مدیران استقلال با قرار دادن یک مربی کاربلد و کارکشته ایرانی در کنار مربی موردنظرشان استقلال را تحت هدایت زوج اسپانیایی – ایرانی راهی فصل بعد لیگ برتر کنند.

مدیران باشگاه استقلال و مسئولان وزارت ورزش از این نظر خاطره خوشی در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر دارند. فصلی که استقلال با همکاری فرهاد مجیدی و مربی ایتالیایی که دستیاری او را بر عهده داشت توانستند با آمار فوق‌العاده‌ای لیگ را سه هفته پیش از پایان مسابقات با عنوان قهرمان بدون باخت تمام کنند. در چنین شرایطی با تجربه خوب استقلالی‌ها از این نظر این احتمال هست که شاید مدیران استقلال همین رویه را مدنظر قرار بدهند.