مهدی طارمی باارزش‌تر از کریستیانو رونالدو

مهدی طارمی ، ستاره تیم ملی فوتبال ایران، در جدیدترین ارزش‌گذاری سایت ترانسفر مارکت برای اولین بار بالاتر از کریستیانو رونالدو قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان در جدیدترین ارزش‌گذاری سایت ترانسفر مارکت به پایین‌ترین حد ارزش‌گذاری خود در تاریخ بازیگری‌اش رسیده است. در سال 2004، ارزش رونالدو 19 ساله چیزی در حدود 18 میلیون یورو بود و هر سالی که می‌گذشت ارزش این فوتبالیست پرتغالی نیز بالاتر می‌رفت تا حتی کریستیانو به ارزش 120 میلیون یورو نیز در سایت ترانسفر مارکت رسید. اما حالا او با 15 میلیون یورو به پایین‌ترین حد ارزش قیمتی‌اش رسیده است.

مهدی طارمی باارزش‌تر از کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو 38 ساله همچنین با ارزش 15 میلیون یورویی خودش در بین بازیکنان پرتغال در جایگاه 38 و در رده‌بندی کلی بازیکنان فوتبال دنیا هم در ردۀ 602 قرار گرفته است. اما نکته جالب‌توجه در فهرست جدید ترانسفر مارکت ارزش بالای مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران است که به 20 میلیون یورو رسیده است. طارمی که عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود در این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال برجای گذاشته و به آقای گلی این مسابقات رسیده است، حال با پنج میلیون یورو بیشتر، باارزش‌تر از کریستیانو رونالدو به حساب می‌آید.