ساپینتو هم مثل مجیدی استقلال را قال گذاشت| ساپینتو به فکر رزومه بود

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت و بازیکن قدیمی استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره جدایی ساپینتو و پیوستنش به تیم قبرسی اظهارداشت: کاملا مشخص است چنین اقدامی از حداقل یک ماه پیش برنامه ریزی شده بود. استقلال درست از همان جایی ضربه خورد که فصل قبل هم دچارش شد. فصل قبل چند روز بعد از قهرمانی استقلال، فرهاد مجیدی همه را قال گذاشت و رفت، امسال ساپینتو از استقلال جدا شد! متاسفانه استقلال دوبار از یک سوراخ گزیده شد.

وی افزود: چرا ما باید یک ماه دیرتر خبردار شویم که این مربی می خواهد به یک تیم قبرسی برود؟ غیر ممکن است که یک باشگاه حرفه‌ای ظرف ۴۸ ساعت تصمیمش را بگیرد و یک مربی را استخدام کند. البته شاید در ایران چنین اتفاقاتی بیفتد اما در یک کشور اروپایی مثل قبرس غیر ممکن است. این مربی از مدت‌ها پیش تصمیمش را گرفته بود و می دانست که می خواهد از استقلال جدا شود ولی در کمال ناجوانمردی به مدیران باشگاه نگفت!

بازیکن سالهای گذشته استقلال خاطرنشان کرد: شک ندارم این مربی در استقلال به دنبال جمع کردن رزومه بود. او می خواست با رقم بیشتری به تیم دیگری برود. میخواست قهرمان شود و با قهرمانی قراردادی بیشتر ببندد. اگر از شرایط زندگی در ایران راضی بود و اینقدر که ادعا می کرد، هواداران استقلال را دوست داشت با این تیمی که مثل کف دستش آن را میشناخت می ماند و سال آینده قهرمانی می آورد اما او کارهایش را انجام داده بود و می خواست برود.

مراغه‌چیان در ادامه تاکید کرد: در این میان استقلال زمان را از دست داد. اگر ما کاری که امروز در رابطه با سرمربی اسپانیایی انجام می‌دهیم را یک ماه پیش استارت میزدیم او با دقت بیشتری استقلال را زیر نظر میگرفت و یا مدیران استقلال فرصت بیشتری برای مطالعه درباره گزینه های مورد نظرشان در اختیار داشتند. اما رفتار غیرحرفه‌ای ساپینتو همه چیز را برای استقلال به دقیقه ۹۰ کشاند.

 ساپینتو هم مثل مجیدی استقلال را قال گذاشت| ساپینتو به فکر رزومه بود

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال زمان را از دست نداده باشد. امیدوارم اعضای کمیته فنی لااقل در این مدت روی بازیکنان استقلال برنامه‌ریزی کرده باشند. یک نفر باید باشد که بازیکنان بدون قرارداد را پای قرارداد نگه دارد و نفراتی که لازم است را جذب کند. امیدوارم استقلال که در فصل گذشته بابت رفتارهای ساپینتو ضرر کرد لااقل از جدا شدنش متضرر نشود.