پیکه به زودی ازدواج می‌کند/ ستاره سابق بارسلونا تصمیمش را در شبی خاص اعلام خواهد کرد

جرارد پیکه در حال برنامه‌ریزی برای ازدواج با کلارا چیا است و قرار است نامزدی خود را اعلام کند. اوایل این ماه پیکه ۳۶ ساله و کلارا ۲۴ ساله در یک جواهر فروشی در بارسلونا دیده شدند و گفته می‌شود که با یکی از کارمندان آنجا در مورد ساخت یک انگشتر صحبت می‌کردند.

پیکه سال پیش از شکیرا که مادر دو فرزندش نیز هست، جدا شد. ستاره فوتبال و کلارا چیا کمتر از یک سال پیش در یک جشنواره موسیقی در بارسلون رابطه خود را علنی کردند. منابع نزدیک به کلارا چیا و پیکه ادعا می‌کنند که این زوج واقعاً قصد دارند ازدواج کنند و این کار را ظرف یک ماه آینده انجام می‌دهند.

این منبع به رسانه‌های اسپانیایی گفت: «جرارد پیکه و کلارا چیا به زودی ازدواج می‌کنند. آنها همچنین به دنبال زمان ایده‌آلی برای عمومی کردن این خبر خوش هستند. این خبر در تاریخ مهم دیگری برای پیکه، عروسی برادرش مارک که قرار است در ۲۴ ژوئن با معشوق دوران کودکی خود ماریا ازدواج کند، اعلام خواهد شد.»

گفته می‌شود شکیرا به پیکه اجازه نداد دو پسرشان، میلان ده ساله و ساشا هشت ساله را به عروسی برادرش ببرد. این خواننده کلمبیایی هم به نظر می‌رسد که از دوران سخت بعد از جدایی عبور کرده و از زمانی که به همراه پسرانش به میامی نقل مکان کرد، با لوئیس همیلتون راننده فرمول یک در ارتباط است.

پیکه