پرسش مهم هواداران استقلال در فضای مجازی درباره جواد نکونام

 گفته می‌شود جواد نکونام به دلیل شکایت باشگاه فولاد فعلا حق مربیگری در لیگ برتر را ندارد و به نوعی ممنوع‌الکار است. این در حالی است که چنین رأیی از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال صادر نشده و به ظاهر جواد نکونام منعی برای فعالیت در تیم‌های لیگ برتری ندارد.

بعد از این که عنوان شد جواد نکونام برای حضور در راس کادر فنی استقلال با مشکل مواجه شده، تماشاگران تیم استقلال در فضای مجازی مباحث جالبی را مطرح کردند. یکی از پرسش‌های آن‌ها مقایسه مواضع جواد نکونام با مصاحبه‌ای است که امیر قلعه‌نویی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در استادیوم آزادی انجام داد؛ در آن برهه زمانی امیر قلعه‌نویی به دلیل صحبت‌هایی علیه دولتمردان چند ماهی از نشستن روی نیمکت تیم گل‌گهر محروم شد، در حالی که می‌گفتند هر مربی دیگری به جای امیر قلعه‌نویی بود احتمالا مخالفت‌های بعدی جدی‌تری را تجربه می‌کرد.

پرسش مهم هواداران استقلال در فضای مجازی درباره جواد نکونام

جواد نکونام در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اردوی تیم فولاد را ترک کرد و هدایت این تیم در ادامه این مسابقات به دستیار اول او یعنی حمیدرضا رجبی واگذار شد. این رفتار از سوی جواد نکونام موجب شد از لیست نامزدهای مربیگری تیم ملی هم خط بخورد! در حالی که مهدی تاج از جواد نکونام به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی کارلوس کیروش نام می برد، بعد از جدایی سرمربی پرتغالی امیر قلعه‌نویی را به سمت سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد. مهدی تاج حتی نام جواد نکونام را در بین گزینه‌ها مطرح نکرد! گفته می‌شود دلیل این امر رهاکردن اردوی تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا و در عربستان بود.

تلاش‌ها برای رفع مشکل این مربی و در نهایت رساندن او به نیمکت استقلال ادامه دارد. باید منتظر ماند و دید که در ساعات و یا روزهای آینده چه اتفاقی در این ارتباط رخ خواهد داد.