بدون هیچ قید و شرطی حاضرم روی نیمکت استقلال بنشینم

امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش سابق استقلال یکی از گزینه های احتمالی آبی‌پوشان برای سرپرستی تیم است. به هم همین بهانه گفتگویی کوتاه با امیرحسین صادقی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

با انتخاب جواد نکونام شنیده شد شما نیز قرار است در باشگاه قبول مسئولیت کنید.

خب من این خبر را تازه از شما می شنوم.

تا این لحظه که با شما صحبت می کنم تماسی از سوی باشگاه با من گرفته نشد.

در هر حال قبول مسئولیت می کنید؟

من از اسکلت و ریشه این باشگاه هستم و اگر باشگاه چنین پیشنهادی را داشته باشد بدون شرط و شروط می پذیرم؛ چرا که همواره دوست دارم بتوانم به باشگاه پرافتخار استقلال کمک کنم.

شخصا تمایل به همکاری در در حوزه سرپرستی را دارید یا کادرفنی؟

اصلاً فرقی نمی کند. هر گوشه کار باشگاهی که ۴۰ میلیون هوادار دارد را بپذیرم به آن افتخار می کنم. البته باید گفت شاید در آینده با کسب تجربه بیشتر در عرصه مربیگری عنصری تاثیر گذارتر برای استقلال باشم اما الان هر چه صلاح و آرامش باشگاه در آن باشد دارای اهمیت است. اگر نکونام بخواهد از سرپرستی گرفته تا تدارکات با جان و دل برای موفقیت استقلال کار می کنم اما از نظر فنی فعلاً نه. البته با آمدن من به عنوان سرپرست استقلال، تیم رقیب اذیت می شود و از الان به دنبال مقابله با وزن سنگین نیمکت استقلال خواهند بود. بدون شک حضور من در کنار جواد نکونام خیلی ها را اذیت خواهد کرد.

بدون هیچ قید و شرطی حاضرم روی نیمکت استقلال بنشینم

با روی کار آمدن جواد نکونام اولویتهای دیگر استقلال را چه میدانید؟

به لحاظ فنی طبیعتاً با انتخاب سرمربی، باشگاه باید به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر جواد نکونام باشد اما پیگیری مسئله حضور در جام باشگاه ها و اینکه چرا به این سادگی استقلال از این رقابت ها حذف شده است از جمله مطالبات به حق هواداران استقلال است که باید به آن پرداخته شود.

خبر اعلام آمادگی مهدی پاشازاده برای پذیرش سرمربیگری استقلال در روزهای قبل از انتخاب نکونام با حاشیه‌هایی همراه بوده که پاشازاده آن را سوءتفاهم می داند. نظرتان در این خصوص چیست؟

وقتی جلسه کمیته فنی باشگاه که با حضور ۵،۶ تن از بزرگان باشگاه برگزار می شود و سه ساعت بعد از پایان جلسه اخبار آن در اختیار مطبوعات قرار می گیرد این یعنی کار کمیته فنی ایراد دارد و با این گونه موارد باید سریعا برخورد شود تا از سوء تفاهماتی اینچنینی جلوگیری شود.

حرف پایانی…

از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال خوشحالم و از هواداران می خواهم تا پایان فصل از مربی جوان که با سابقه ترین ملی پوش فوتبال کشورمان نیز هست حمایت همه جانبه داشته باشند. از پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز تقاضا دارم همانطور که در دو فصل گذشته از فرهاد مجیدی حمایت کردند از جواد نکونام به بهترین شکل ممکن حمایت کنند.