دردسرهای بی‌پایان سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن!

دردسرهای بی‌پایان سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن همچنان ادامه دارد. این درحالی است که نگاهی به لیست فعلی پرسپولیس نشان می دهد بدون احتساب شیخ دیاباته که قراردادش با باشگاه تمام شده و از جمع سرخ ها نیز خداحافظی کرده، یحیی گل محمدی در حال حاضر ۲۲ بازیکن بزرگسال در لیست دارد و به همین دلیل در همین ابتدا باید نام ۳ بازیکن را به عنوان بازیکن مازاد اعلام کند تا تعداد لیست را به عدد 19 برساند. از این رو سرمربی پرسپولیس حتی بدون این که بازیکنی هم جذب کند باید 3 بازیکن را از لیست فعلی کنار بگذارد.

حالا یحیی گل محمدی نام 3 بازیکن را نیز در لیست خرید خود گنجانده که در صورت جذب هر 3 بازیکن باید 3 بازیکن دیگر را نیز در لیست مازاد قرار دهد. به معنای دیگر پرسپولیس علاوه بر این سه مازاد ابتدایی، در ازای هر خرید هر بازیکن بزرگسال، باید یک بازیکن را مازاد اعلام کند.

فراموش نکنیم مهدی عبدی که فصل قبل بازیکن زیر ۲۵ سال بود امسال بازیکن بزرگسال محسوب می شود و عمری و هنانوف که در لیگ قبلی بازیکن زیر ۲۳ سال بودند، به واسطه حذف فهرست ۲۵ ساله ها، بازیکن بزرگسال محسوب می شوند.

دردسرهای بی‌پایان سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن!

جالب اینجاست شنیده می شود مهدی عبدی و محمد عمری به واسطه این که از اکادمی پرسپولیس رشد کرده و به تیم اصلی راه پیدا کرده اند، بزرگسال محسوب نمی شوند. هرچند که دقیقا این موضوع تایید نشده و باید دید در ایین نامه جدید این موارد به صراحت قید شده و مشمول مهدی عبدی و محمد عمری می شود یا نه.

در پایان لازم به ذکر است، طبق قوانین فصل جدید هر تیم قادر خواهد بود علاوه بر ۱۹ بزرگسال سهمیه ۶ نفره تحت عنوان (سایر بازیکنان) داشته باشد که شامل بازیکنان سرباز، قرضی، تیم ب و آکادمی (ثبت شده در رده پایه‌های همان باشگاه) بوده و این سهمیه شش نفره فاقد محدودیت سنی است.

حال باید دید با توجه به این قوانین جدید و در صورت جذب 3 بازیکن بزرگسال کدام 6 بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار می گیرند.