اخبار جدید از استقلال|پشیمانی ملی‌پوش استقلال در جام‌جهانی

ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش استقلال بعد از ناکامی آبی پوشان در لیگ برتر و جام حذفی تصمیم عجیبی گرفت و قراردادش را یک طرفه فسخ کرد ولی حالا شنیده می ‌ود با آمدن جواد نکونام به این تیم قصد دارد دوباره به جمع آبی پوشان برگردد.

جلالی در شرایطی اقدام به فسخ یک‌طرفه کرده که در ابتدای لیگ بیست‌ودوم او قراردادش را به مدت ۲ فصل با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد اما حالا در شرایطی که یک فصل دیگر از قرارداد ابوالفضل جلالی باقی‌مانده بود، او ساز جدایی کوک کرد و اگر ادله کافی برای فسخ قرارداد نداشته باشد، می‌تواند روزهای پرچالشی را در پیش‌روی داشته باشد.

جلالی با انجام ۳۰ مسابقه در ترکیب استقلال در لیگ برتر و جام حذفی تصمیم به فسخ قرارداد گرفته است؛ آن‌هم در شرایطی که یک گل و ۲ پاس گل در کارنامه او به چشم می‌خورد. جالب آنکه مدافع چپ آبی‌ها از این تیم شانس حضور در تیم ملی و حتی جام جهانی را هم به‌دست آورد و در دیدار مقابل تیم ملی آمریکا به میدان رفت اما برخلاف کارلوس کی‌روش، هم‌وطن او ریکاردو ساپینتو اعتقاد چندانی به سبک بازی جلالی نداشت و جعفر سلمانی را به او ترجیح می‌داد تا در نهایت ابوالفضل جلالی تصمیم به جدایی از استقلال بگیرد.

اخبار جدید از استقلال|پشیمانی ملی‌پوش استقلال در جام‌جهانی
ابوالفضل جلالی در شرایطی اقدام به فسخ یک‌طرفه قراردادش کرده که مشخص نیست با توجه به اینکه او تحت قرارداد باشگاه استقلال بوده، آیا این فسخ پذیرفته می‌شود یا خیر. در صورت پذیرش فسخ جلالی و عدم شکایت استقلالی‌ها و جدایی او، مدافع چپ استقلال با سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌تواند یکی از چهره‌های خبرساز بازار نقل‌وانتقالات تابستانه باشد.

جالب است بدانید با آمدن جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال شنیده می‌شود نام ابوالفضل جلالی و محمد نادری در لیست وی برای فصل آینده به چشم می‌خورد و اگر جلالی در مذاکره با مسئولان باشگاه به توافق نرسد، نادری جذب خواهد شد. البته بد نیست بدانید سبک جواد نکونام بسیار به سبک کارلوس کیروش نزدیک است و جلالی برای همین موضوع دوست دارد دوباره پیراهن آبی استقلال را بر تن کند و تجربه همکاری با نکونام را داشته باشد.

از همین رو شنیدیم مسئولان باشگاه استقلال به جلالی اعلام کردند فقط با شرایط قبلی حاضر به قرارداد جدید هستند و باید دید این مدافع چپ پا چنین شرایطی را قبول خواهد کرد یا اینکه گزینه محمد نادری برای باشگاه استقلال فعال خواهد شد تا با این بازیکن سابق آبی پوشان مذاکره کنند.

ناگفته نماند بسیاری از کارشناسان و هواداران استقلال از بازی‌های ضعیف جعفر سلمانی انتقاد و اعتقاد داشتند جلالی به مراتب بهتر از سلمانی است و بارها از عملکرد سرمربی پرتغالی فصل گذشته آبی پوشان در خصوص جلالی لب به انتقاد گشودند.