آبی ها از از خرید این ستاره کنار کشیدند +عکس

چلسی در فصل نقل و انتقالات زمستانی یک پیشنهاد 55 میلیون پوندی (70 میلیون دلاری) برای کایسدو به برایتون داد که رد شد. اکنون هم یک پیشنهاد بهتر 60 میلیون پوندی (76 میلیون دلاری) داده است که آن هم رد شده است.

گفته می‌شود چلسی به برایتون اطلاع داده برای هافبک 21 ساله و اکوادوری این تیم بیش از 80 میلیون پوند (102 میلیون دلار) نخواهد داد. این در حالی است که برایتون برای فروش ستاره‌اش رقمی حدود 100 میلیون پوند (127 میلیون دلار) می‌خواهد.

اسکای اسپورت گزارش کرده که منچستریونایتد بعد از این که پیشنهاد 55 میلیون پوندی‌اش برای میسون مونت توسط چلسی رد شد، به این نتیجه رسید که بهتر است سراغ کایسدو برود و حالا که چلسی از کورس خرید این بازیکن کنار کشیده، یونایتد از بیش‌ترین بخت برای خرید او برخوردار است.

آبی ها از از خرید این ستاره کنار کشید +عکس

این در حالی است که برایتون در فوریه 2021 با پرداخت 4.5 میلیون پوند توانست کایسدو را بخرد و اگر قرارداد فروش او در این تابستان نهایی شود، سود بسیار زیادی از این بابت خواهد کرد.

کایسدو فصل قبل 58 تکل موفق داشت که بعد از ژوائو پالینیا از فولام در لیگ برتر بیش‌ترین بوده است. او هم‌چنین 43 موقعیت روی دروازه رقبا خلق کرد.