امباپه کهکشانی می شود| آخرین وضعیت مذاکرات رئال مادرید و امباپه

یک تابستان دیگر نقل و انتقالاتی از راه رسیده و پرونده قدیمی و خسته کننده پیوستن امباپه به رئال مادرید بار دیگر باز شده است. تابستان جاری از نظر رئالی‌ها متفاوت با گذشته خواهد بود.

امباپه

مشکلات او مربوط به خودش است!

برخلاف فصل‌های گذشته، فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید، قرار نیست به دنبال امباپه بدود. روزنامه معتبر مارکا چاپ اسپانیا در گزارشی با پرداختن به این موضوع نوشت: «وضعیت امباپه دست خوش تغییرات ناگهانی شده است. پاریسی‌ها نمی‌خواهند ضرر هنگفتی را متحمل شوند و فوق ستاره خود را بر سر  2 راهی تمدید قرارداد یا فروش در همین تابستان قرار داده‌اند اما تمام این اتفاقات از نظر مسئولان رئال مادرید مشکلات مربوط به امباپه است. رئالی‌ها قصد ندارند تحت فشار رسانه‌ای، مانند سال‌های گذشته خود را در شرایطی مبهم گرفتار کنند. از نظر مسئولان رئال مادرید، پرونده امباپه با پایان قراردادش در تابستان 2024 می‌تواند باز شود و در حال حاضر هر اتفاقی که اطراف این فوق ستاره فرانسوی در جریان است به خود او مربوط می‌شود.»

 

مادریدی‌ها ناراضی از رسانه‌ها

فلورنتینو پرس از علمکرد رسانه‌ها در قبال موضوع امباپه و ارتباط دادن مداوم این بازیکن به رئال مادرید ناراضی است. رئالی‌ها هرچند به یک مهاجم گلزن نیاز دارند و این موضوع توسط آنچلوتی به صراحت بیان شده است، اما هرگز حاضر نیستند خود را در باتلاقی که سال گذشته در آن گرفتار شدند، بیندازند. رئالی‌ها معتقدند ارقامی که توسط رسانه‌ها اعلام می‌شود کاملا غیرحرفه‌ای بوده و تنها با احساسات و اعصاب هواداران باشگاه بازی می‌کند. پرس قصد ندارد برای به سرانجام رساندن انتقالی که 3 بار در آن شکست خورده و یا بدقولی دیده،  دست به هر کاری بزند.

به گفته مارکا، مسئولان رئال مادرید علاقه به خرید امباپه را انکار نمی‌کنند اما روشی که این بار در قبال این فوق‌ستاره در پیش گرفته‌اند کاملا متفاوت با گذشته است. آنها معتقدند اگر تمایلی برای پیوستن به رئال مادرید وجود دارد، مسائل این بار باید از سمت امباپه حل و فصل شود.