پورحیدری: پیشنهادی از داماش نداشته‌ام

به گزارش افکار نیوز به نقل از ورزش سه،منصور پورحيدري در خصوص اين شايعه که قرار است سرپرست تيم داماش گيلان شود، اظهار داشت: چه کسي اين خبر را داده است؟ من خودم چنين پيشنهادي نداشتم. البته به عابديني علاقه مندم و به او ارادت دارم اما من در استقلال هستم و به تيم ديگري نمي روم. فوتبال تعطيل است و عده اي خبرسازي مي کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه تصمیمی برای کمیته فنی استقلال دارد، عنوان کرد: منتظر هستم تا تیم بسته شود و سر قلعه نویی و فتح الله زاده هم خلوت شود. اصلا باید ببینیم تشکیل کمیته فنی به نفع باشگاه هست یا خیر.

من بیشتر علاقه دارم که باشگاه بودجه ای را برای تیم های پایه هزینه کنار بگذارد. چون با این وضعیت نقل و انتقالات واجب شده که باشگاهی مثل استقلال سالی دو سه بازیکن از تیم های پایه خود استفاده کند. این یک نیازی است که در آینده لازم داریم.

مديرفني تيم استقلال در ارتباط با اظهارات فرهاد مجيدي عليه امير قلعه نويي گفت: من اين صحبت ها را نخواندم و شنيده ام. به هر حال کسي که حرفي مي زند حتما خودش هم پاسخگو است. من وارد اين مسائل نمي شوم. مجيدي بازيکن حرفه اي است و متعلق به استقلال است اما گاهي هم اختلاف سليقه پيش مي آيد و شايد در ناراحتي حرفي زده باشد.