خداحافظی بازیکن پرسپولیس با هواداران

احمد گوهری در نیم فصل لیگ بیست و یکم و پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس ، از صنعت نفت آبادان جدا شد تا ادامه فوتبال خود را در جمع سرخ‌ها دنبال کند.

گوهری نیم فصل همراه با حامد لک در پرسپولیس حضور داشت اما با جدایی لک و بازگشت علیرضا بیرانوند، گلر اول تیم ملی فوتبال به جمع سرخپوشان، فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و تنها در دو مسابقه در ترکیب فیکس پرسپولیس قرار گرفت تا در نهایت در پایان فصل تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

دروازه‌بان سابق تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان پس از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس، برای جدایی قرضی از این تیم با توافق رسید تا مقصد جدیدی را برای ادامه فوتبال خود در فصل آینده انتخاب کند و فرصت بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشد.

گوهری پس از جدایی از سرخ‌ها، در پیامی به صورت موقت با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و نوشت:

«سلام به هواداران سرخ

با تصمیمی که گرفتم، پا روی قلبم گذاشتم اما گاهی اوقات آدم‌ها مجبورن برای اتفاق‌های بزرگ، همچین تصمیم‌هایی رو بگیرن.

روزی که به پرسپولیس اومدم، فکر و اهداف بزرگی داشتم و به نظرم کسی که قراره وارد یک تیم قهرمان بشه، باید تفکر قهرمان داشته باشه و فقط دنبال این نباشه که صرفا در پرسپولیس حضور داشته باشه و اموراتش رو بگذرونه.

وقتی که تصمیم گرفتم بمونم و ادامه بدم، با تفکر رقابت و گرفتن کار بود؛ با این فکر تونستم تاثیرگذار باشم و فقط دنبال این نبودم که به هر نحوی حضور داشته باشم. من هیچوقت خودمو از قبل نیمکت نشین ندیدم و باز هم میگم تیم بزرگ، تفکر بزرگ میخواد و کسی که قراره تو پرسپولیس باشه، باید تفکر بزرگی داشته باشه.

از همه شما هواداران تشکر می‌کنم که همیشه با تمام وجود از ما حمایت کردید و از صمیم قبلم برای شما آرزوی روزهایی شاد و پر از خوشحالی رو دارم و برای این دو سال از تک تک شما تشکر می‌کنم.

همچنین در آخر از ننکا، مرد مهربون و کاربلد، بی‌نهایت تشکر میکنم. کلمات نمیتونن حس قلبی و نهایت تشکر منو ادا کنن. ای کاش من زودتر ایشون رو ملاقات می‌کردم.

برای تیم بزرگ پرسپولیس، قهرمانی‌های بیشتر و برای هوادارای عزیز، خوشحالی‌های بیشتر رو آرزو می‌کنم. نیاز داشتم که بیشتر بازی کنم تا مثمرثمرتر باشم.