پاسخ رئیس سازمان خصوصی سازی به مدیر مستعفی استقلال

حجت کریمی که چهارشنبه شب پس از آنکه نتوانست بیرانوند را جذب کند از سمت خود استعفا داد، شب گذشته با انتشار یک استوری علیه قربان‌زاده مشکلات را گردن رییس سازمان خصوصی‌سازی انداخت و نوشت: "استقلال قربانی قربان‌زاده‌ها".

کریمی پیش از استعفای خود هم مدعی شده بود که حسین قربان‌زاده فضایی را علیه استقلال ایجاد کرده که اسپانسر‌ها حاضر قرارداد بستن با این باشگاه نیستند و عملا استقلال را وارد بحران مالی کرده است.

قربان‌زاده که مدیری اقتصادی است تازه متوجه شده در فوتبال ایران چه خبر است و حرف‌ها و ادعاهایش را با سند و مدرک اثبات می‌کند. ساعاتی بعد از آنکه خبر استعفای کریمی پخش شده بود، جدولی را منتشر کرد که مصاحبه نامزد‌های مدیرعاملی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمره‌دهی شده بودند و حجت کریمی، در رده‌های پایانی و بیست و دوم آن قرار داشت و علی خطیر که نفر اول لیست نمرات او بود، از سوی وزارت ورزش و جوانان برای سرپرستی و در نهایت مدیرعاملی استقلال، انتخاب نشده بود.

با این وجود دعوای اینستاگرامی قربان‌زاده و حجت کریمی ادامه پیدا کرد. قربان‌زاده در واکنش به استوری دیشب سرپرست مستعفی باشگاه استقلال، به یکی از صحبت‌های قبلی کریمی استناد و در پاسخ به آن سند رو کرد.

کریمی پیش‌تر مدعی شده بود که قربان‌زاده به بانک‌های دولتی و خصوصی دستور داده برای مطالبات استراماچونی به استقلال تحت هیچ شرایطی پول ندهند. حالا قربان‌زاده نام‌های را در صفحه شخصی خود منتشر کرده که نشان می‌دهد از مدیرعامل بانک شهر خواسته تا بر سند مجموعه مرغوبکار، به استقلال وام دهد. این وام برای پرداخت بدهی استراماچونی، پادووانی، احمد موسوی و البته باشگاه الاهلی درخواست شده است. همچنین قربان‌زاده در استوری از کریمی دعوت کرد تا یک نمونه نامه نشان دهد که او مانع از پرداخت وام به استقلال شده است تا ادعای کریمی، به شدت رد شود.

به نظر می‌رسد دعوای قربان‌زاده و کریمی ادامه داشته باشد، اما اگر قربان زاده همچنان سند رو کند، کار حجت کریمی سخت‌تر خواهد شد.

پاسخ رئیس سازمان خصوصی سازی به مدیر مستعفی استقلال