جواب عجیب یک ملی‌پوش به سرمربی استقلال

روزها به سرعت برای استقلال در حال سپری شدن هستند و این تیم کمتر از ۴ هفته دیگر باید فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کند اما نه در جذب بازیکنان جدید آنطور که هوادارانش می‌خواهند موفق بوده است و نه در عرصه حفظ مهره‌های کلیدی فصل قبل قاطعانه عمل کرده است.

در واقع این روزها جواد نکونام و علی سامره کاملاً دست تنها هستند و باید علاوه بر امور فنی و اجرایی، نقش مدیران عالی رتبه را هم در این باشگاه ایفا کنند. در همین خصوص شنیدیم نکونام چند روز قبل با یکی از ملی‌پوشان مطرح ما برای فصل آینده به توافق رسید اما پاسخ عجیبی را از او پس از کناره‌گیری حجت کریمی دریافت کرد.

استقلال

این ملی‌پوش تاکید داشت کوچک‌ترین مشکلی با نکونام ندارد و خیلی دلش می‌خواهد زیر نظر او فوتبال بازی کند اما وقتی فصل جدید در حال آغاز شدن است و استقلال هنوز دردسرهای فراوانی دارد، نمی‌داند واقعاً تا چند روز دیگر می‌تواند صبر کند تا حرف‌های نهایی پیرامون قراردادش را با مدیران جدید استقلال بزند و با آنها به توافق برسد به همین خاطر اگر تا اواسط هفته جاری مشکل حل نشود، او هم ترجیح می‌دهد به تیم دیگری برود تا هفته‌های آغاز فصل را از دست ندهد، چون چند ماه دیگر جام ملت‌های آسیا از راه می‌رسد و به همین دلیل دور رفت لیگ بیست و سوم فوق العاده مهم است.

البته حالا با توجه به بحث مدیرعاملی علی خطیر باید ببینیم وضع استقلال چه می‌شود.