اخبار مهم از پرسپولیس | ادامه درخشش مهاجم جوان پرسپولیس

مهدی عبدی در فصل قبل یک ناکام بزرگ بود. مهاجمی که خیلی ها از او به عنوان یکی از آینده دارهای فوتبال ایران نام می بردند، نتوانست به روند رو به رشد خود ادامه دهد و در اکثر بازی های فصل گذشته یک نیمکت نشین بود. عبدی در بازی هایی که برای پرسپولیس به میدان رفت،فقط یک گل به تیم سقوط کرده نفت مسجد سلیمان زد تا نشان دهد از آن بازیکنی که در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده، فاصله زیادی گرفته است.

مهدی عبدی

عبدی در فصل قبل یک رکورد ویژه داشت و متخصص گلزنی در بازی های دوستانه بود. عادت او در دیدارهای تدارکاتی به این فصل هم کشیده شد و او در بازی دوستانه مقابل شمس آذر موفق شد پوکر کند و ۴ گل به ثمر برساند. به نظر می رسد عبدی ترک عادت نکرده و بازهم در بازی های دوستانه موفق به درخشش شده است. حال باید دید این درخشش در فصل پیش رو هم ادامه خواهد داشت یا درست مثل فصل قبل فقط معطوف به بازی های تدارکاتی است.

گفتنی است عبدی که یکی از گزینه های جدایی از پرسپولیس هم بود،با رفتن عیسی آل کثیر در این تیم ماندنی خواهد شد و باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش با نفراتی مثل شهاب زاهدی، محمد عمری، وحید امیری و احتمالا یک یا دو مهاجم خارجی جدید رقابت کند.