طعنه آتیشن جواد کاظمیان به علیرضا بیرانوند

 به نظر می رسد ماجرای جنجالی و عجیب فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در هفته های گذشته هنوز برای برخی از پیشکسوتان این باشگاه حل نشده است.

هر چند علیرضا بیرانوند با تمدید قرار داد اش با سرخپوشان به این حواشی پایان داد.

اما مطالب منتشر شده از سوی عده ای از کاربران و بازیکنان قدیمی پرسپولیس نشان می دهد که آنان از دروازه بان تیم ملی به شدت دلگیر شده اند و اقدام او را اشتباه دانسته اند‌

در همین خصوص جواد کاظمیان از پیشکسوتان جنجالی در فضای مجازی با انتشار یک استوری در حمایت از ایمان مبعلی همبازی قدیمی اش در تیم ملی تلویحا به بیرانوند کنایه زده است.

ستاره اسبق پرسپولیس در این یادداشت حمایتی ضمن تعریف و تمجید از بازی و شوت های به یاد ماندنی ایمان مبعلی او را یکی از کامل ترین هافبک های فوتبال ملی دانسته است.

همچنین او اشاره کرده که باتوجه به شرایط این روزهای فوتبال ایران و مبالغ نجومی، اگر هنوز مبعلی در زمین فوتبال بود قیمت او ۵۰۰ میلیارد بود.

طعنه آتیشن جواد کاظمیان به علیرضا بیرانوند


عکسی زیرخاکی که جواد کاظمیان از ژست دهه شصتی‌اش با مهدوی کیا منتشر کرد

جواد کاظمیان ستاره اسبق تیم پرسپولیس در سال های گذشته یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان سرخ پوشان پایتخت در پست هافبک هجومی بود.

هر چند همین تهاجمی و تند تیز بودن این بازیکن در زمین فوتبال سبب شد که حتی در مقطعی از او به عنوان موشک تیم پرسپولیس یاد شود.

البته نکته جالب اینجاست که در آن سال ها اغلب طرفداران و منتقدین فوتبال بواسطه شباهت سبک بازی جواد کاظمیان را مهدوی کیای دوم فوتبال ایران می دانستند‌.

در همین رابطه حالا این پیشکسوت فوتبال تصویری جذاب و زیرخاکی از ژست مشترک خودش و ستاره محبوب فوتبال در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش مثبت کاربران مواجه شده است.

جواد کاظمیان در این استوری با نمایش تصویری قدیمی از صفحه اول روزنامه جهان فوتبال در تمجید و تحسین از بازیکن پیشین هامبورگ آلمان نوشته است:

زمان ما فضای مجازی این مدلی بود. نهایتا عکست رو جلد روزنامه. ولی من با نسلی طلایی همبازی شدم که مادر نزایید دیگه.

همچنین او از لقب معنادار «افسانه» برای مهدی مهدوی کیا استفاده کرده است.