مهاجم جدید پرسپولیس کیست| مهاجم خارجی بمب نقل و انتقالات پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس در جمع تیم‌های موفق در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود و به مانند فصل گذشته، به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان پایتخت توانسته‌اند در راستای خواسته‌های یحیی گل‌محمدی گام‌های موفقی را بردارند. جذب بازیکنانی مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان برای استحکام بیشتر خط دفاعی و مسعود ریگی برای تقویت خط هافبک و البته شهاب زاهدی برای قدرت‌بخشیدن به خط آتش پرسپولیس از جمله فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان پایتخت محسوب می‌شود.

علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، امید عالیشاه و سعید صادقی هم در کنار گیورگی گولسیانی جزو بازیکنانی بودند که برای تمدید قراردادشان با پرسپولیس به توافق رسیدند تا هم شاکله تیم فصل گذشته حفظ شود و هم اینکه نقاط ضعف تیم برطرف شود. در نقطه مقابل، ناکامی در حفظ عیسی آل‌کثیر و عدم تمدید قرارداد شیخ دیاباته و البته قطع همکاری احتمالی با لیاندرو پریرا باعث شده تا تقویت خط حمله پرسپولیس، به مهم‌ترین هدف نقل‌وانتقالاتی یحیی گل‌محمدی تبدیل شود و گفته می‌شود که بعد از قطعی‌شدن جدایی آل‌کثیر، سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت از مدیران باشگاه خواسته تا به سرعت جانشین مناسبی برای او جذب کنند.

گل‌محمدی که در خط هافبک هم هنوز دغدغه‌اش با وجود حفظ میلاد سرلک و جذب مسعود ریگی برطرف نشده و خواهان جذب سعید عزت‌اللهی است، در خط حمله نظر به جذب بازیکن خارجی دارد؛ البته که تنها گزینه ایرانی موردنظر سرمربی پرسپولیس، شهریار مغانلو است که یحیی گل‌محمدی امید به آن دارد تا با توجه به حضور عیسی آل‌کثیر در سپاهان، مغانلو بتواند رضایت‌نامه‌اش را از تیم اصفهانی دریافت و به پرسپولیس بازگردد که برای مدیران باشگاه پرسپولیس، رقم زدن این انتقال پروژه بسیار سختی به نظر می‌آید.

پرسپولیسی‌ها به دنبال رضایت‌نامه مغانلو

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به خواسته یحیی گل‌محمدی در زمینه مهاجم، تمرکز خود را روی جذب شهریار مغانلو گذاشته‌اند و خرید این مهاجم بلندقامت، اولویت اول سرخ‌پوشان پایتخت محسوب می‌شود. پرسپولیس در حال حاضر در خط حمله شهاب زاهدی و مهدی عبدی را در اختیار دارد که عبدی برای نشان دادن آمادگی فنی بالای خود روز گذشته در دیدار دوستانه مقابل شمس‌آذر قزوین عملکرد چشمگیری داشت و توانست ۴ بار دروازه حریف تازه لیگ برتری شده را باز کند.

رضا درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت که هم در نقل‌وانتقالات تابستانه فصل گذشته و هم در نقل‌وانتقالات تابستانه فصل جاری توانسته عملکرد موفقی داشته باشد، برای جذب شهریار مغانلو به دنبال نامه‌نگاری با مدیران باشگاه سپاهان است. سپاهانی‌ها که در خط حمله بازیکنانی مانند رضا اسدی، کاوه رضایی و البته عیسی آل‌کثیر را در اختیار دارند، به نظر می‌رسد که به دنبال فروش شهریار مغانلو باشند، اما پیگیری‌های بیشتر از باشگاه اصفهانی نشان می‌دهد که مدیران باشگاه سپاهان قصد دارند تا تنها در صورت ارائه پیشنهاد خارجی، رضایت‌نامه مغانلو را صادر کنند!

درویش که به دنبال بازگرداندن مغانلو به پرسپولیس است، امروز در بسته پیشنهادی خود به سپاهانی‌ها اعلام کرده که حاضر است به عنوان بخشی از مبلغ رضایت‌نامه، وحدت هنانوف را برای تقویت سمت راست خط دفاعی سپاهان در اختیار تیم اصفهانی قرار بدهد که گفته می‌شود این پیشنهاد سرخ‌پوشان پایتخت هم مورد توجه قرار نگرفته است تا عملاً با وجود علاقه یحیی گل‌محمدی، پرسپولیسی‌ها از حداقل شانس برای جذب شهریار مغانلو برخوردار باشند.

مهاجم جدید پرسپولیس کیست مهاجم خارجی بمب نقل و انتقالات پرسپولیس می شود؟

دو گزینه جذاب در رادار یحیی

یحیی گل‌محمدی در آخرین مصاحبه خود که در حاشیه تمرین پرسپولیس انجام شد، نسبت به جذب بازیکن خارجی با قیمت‌های میلیون دلاری واکنش نشان داد و مدعی شد که باید مدیران باشگاه بتوانند خواسته‌های سرمربی را تامین کنند. در این زمینه گفته می‌شود که در صورت ناکامی در جذب شهریار مغانلو، با توجه به این‌که سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده است، پرسپولیسی‌ها قرار است به سرعت به سراغ گزینه‌های خارجی بروند و نام‌های جذابی در این‌باره به میان آمده است.

عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی و ۳۲ ساله تیم الاتحاد عربستان بعد از جذب کریم بنزما توسط این باشگاه عربستانی، فعلاً پیشنهادی برای تمدید قراردادش دریافت نکرده و همین مسئله باعث شده این مهاجم باتجربه یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس تبدیل شود. البته که گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها برای تقویت خط حمله خود حدوداً ۱.۵ میلیون دلار قصد سرمایه‌گذاری دارند و با توجه به ارزش‌گذاری ۳ میلیون یورویی حمدالله در سایت ترانسفرمارکت، انتقال این مهاجم به پرسپولیس دور از ذهن به نظر می‌آید.

فیرمینو راه جدایی مهاجم مورد علاقه گل‌محمدی را باز می‌کند؟

عمر السوما مهاجم تیم الاهلی عربستان که به صورت قرضی فصل گذشته در تیم العربی قطر حضور داشت، دیگر گزینه موردنظر یحیی گل‌محمدی است. السوما به پایان قرارداد همکاری‌اش با تیم العربی رسیده، اما هنوز یک فصل دیگر با تیم عربستانی قرارداد دارد و همین مسئله باعث شده تا پرسپولیسی‌ها برای جذب او کار دشواری را در پیش داشته باشند. با این‌حال گفته می‌شود که در صورت ناکامی در جذب شهریار مغانلو، پرسپولیسی‌ها تمرکز خود را روی جذب این مهاجم سوریه‌ای خواهند گذاشت. با توجه به جذب روبرتو فیرمینو در خط حمله تیم الاهلی عربستان، احتمال جدایی السوما از تیم عربستانی شدت گرفته و همین مسئله باعث امیدواری سرخ‌پوشان پایتخت به جذب این مهاجم باتجربه شده است.

گفتنی است که در شرایطی‌که پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده برای تقویت خط حمله تیم‌شان هستند، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی پرماجرایی که از جمع سرخ‌پوشان پایتخت داشت، در پیامی اینستاگرامی به شایعات درباره بازگشت دوباره‌اش به این تیم واکنش نشان داد و با رد خبر‌های مرتبط به بازگشت او به پرسپولیس در پیام خود نوشت: «همین شخصی که از من شکایت می‌کند خبر می‌دهد که من برمی‌گردم. این دیوانه‌وار است!»