آخرین وضعیت نقل و انتقالات فوتبال جهان| اخبار داغ از بارسلونا،پاری سن ژرمن و میلان

نقل و انتقالات فوتبال جهان روزهای جذابی را طی می کند. آخرین خبرها از نقل و انتقلات را می خوانید.

دوشان ولاهوویچ اولویت اصلی لوئیز انریکه سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن برای خط حمله است. یوونتوس مشکلی با فروش ستاره صربستانی ندارد و برای جانشینی او جاناتان دیوید از لیل را زیر نظر دارد.

بارسلونا به دلیل مشکلات مالی، قصد دارد برناردو سیلوا را به صورت قرضی با بند خرید اجباری به خدمت بگیرد. ستاره پرتغالی مشتاق پیوستن به بارسلونا است.

 اینتر پیشنهاد دوم خود به ارزش 30 میلیون یورو را برای جذب روملو لوکاکو به چلسی ارائه کرده است.

یان بیسک مدافع آلمانی آرهوس دانمارک، با قراردادی 5 ساله و پرداخت 8 میلیون یورو به اینتر پیوست.

جردن هندرسون در آستانه پیوسن به التفاق عربستان است، کاپیتان لیورپول با استیون جرارد تماس داشته و راضی به این انتقال شده است همچنین الاتحاد عربستان برای جذب فابینیو هافیک دفاعی برزیلی لیورپول پیشنهادی 40 میلیون پوندی داده است. لیورپول خفران تورام از نیس و رومن لاویا از ساوتهمپتون را در این دو پست زیر نظر دارد.

 میلان قصد دارد چارل دکتلار هافبک بلژیکی خود را تنها پس از 1 سال به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد.

 ژائو فلیکس آینده‌ای در باشگاه اتلتیکومادرید ندارد، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد، استون‌ویلا و نیوکسل به این بازیکن علاقه دارند.

وستهم اعلام کرده تنها در صورت ارائه پیشنهاد انتقال دائمی جانلوکا اسکاماکا را به فروش می‌رساند. رم و میلان این ستاره ایتالیایی را قرضی می‌خواهند اما یوونتوس قرارداد دائمی ارائه کرده است.

گالاتاسرای به زودی قرارداد قرضی مائورو ایکاردی از پاری‌سن‌ژرمن را با پرداخت 10 میلیون یورو دائمی خواهد کرد.

چلسی در تلاش است تا با پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی آاس رم به توافق شخصی برسد و پس از آن بند فسخ 12 میلیون یورویی‌ او را فعال کند.

نقل و انتقالات