بارسلونا به النصر پاتک زد/ ماهی کاتالان‌ها گرفتن از آب گل‌آلود عربستان

با توجه به محروم شدن چند بازیکن عربستانی از جمله النصر از ثبت خریدهای جدیدشان، بارسلونا به استفاده از مارسلو بروزوویچ تا زمان برطرف شدن محرومیت باشگاه عربستانی امیدوار شده است.  فیفا چهارشنبه به ۱۰ باشگاه فوتبال عربستان اعلام کرد به دلیل بدهی‌های سنگین‌شان قادر به ثبت رسمی بازیکنانی که امسال تابستان به خدمت گرفته‌اند نیستند.

بر اساس اعلام فیفا عربستانی‌ها از جمله باشگاه النصر به مدت سه پنجره نقل و انتقالات نمی‌توانند خریدهای تابستانی خود را ثبت کنند. با توجه به اینکه زمان امضای قرارداد رسمی بین النصر و اینتر برای انتقال مارسلو بروزوویچ تاریخی است که محرومیت فیفا شامل آن می‌شود بروزوویچ قاعدتا تا ژانویه ۲۰۲۵ نمی‌تواند برای النصر بازی کند مگر اینکه این باشگاه بدهی سنگین خود را پیش از آن پرداخت کند.

موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد بروزوویچ حتی اگر قراردادش با النصر را روز ۳ جولای امضا کرده باشد او در آن تاریخ از فیفا پروانه ترانسفر دریافت نکرده و با توجه به اطلاعیه فیفا درباره محرومیت باشگاه‌های عربستانی اینکه او نخواهد توانست با شروع فصل جدید کنار کریستیانو رونالدو بازی کند قطعی است.

بارسلونا به النصر پاتک زد/ ماهی کاتالان‌ها گرفتن از آب گل‌آلود عربستان

علت این است که تاریخ امضای قرارداد بین بازیکن و باشگاه جدیدش با قراردادی که برای انتقال او بین دو باشگاه امضا می‌شود متفاوت است. با اینکه بروزوویچ قراردادش را با النصر امضا کرده اما دو باشگاه اینتر و النصر تا این لحظه قرارداد بین خودشان را امضا نکرده‌اند. به این ترتیب، قرارداد دو باشگاه هر زمانی که امضا شود شامل محرومیت اعلامی فیفا خواهد شد.

به این ترتیب بارسلونا که پیش از رسمی شدن انتقال بروزوویچ به النصر به جذب این ستاره کروات علاقه نشان می‌داد امیدوار شده که بتواند او را به صورت موقت از باشگاه عربستانی به خدمت بگیرد و تا زمان برطرف شدن مشکل النصر از او استفاده کند.