اخبار نقل و انتقالات | بمب قرمزهای پایتخت منفجر شد

دکلان رایس  با درخشش در وستهم به یکی از چهره‌های شاخص نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد. آرسنال و منچسترسیتی دو مشتری جدی این بازیکن بودند که در نهایت توپچی‌های لندن با پیشنهادی که نمی‌شد آن را رد کرد دوئل یاد شده را به سود خود به پایان رساندند. آنها سرانجام امروز رسما از دکلاین رایس به عنوان خرید جدیدشان رونمایی می‌کنند.

خرید گران‌قیمت توپچی‌ها پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قرارداد نهایی خود را امضا کرد. دو طرف از هفته گذشته به توافق رسیده بودند ولی تنها جزئیاتی برای نهایی شدن انتقال باقی مانده بود.

رایس قراردادی تا سال ۲۰۲۸ امضا کرده و آرسنال برای او ۱۰۰ میلیون پوند به علاوه پنج میلیون پوند بندهای متغیر به وستهم پرداخت خواهد کرد. ساعاتی پیش رایس رسما از باشگاه وستهم خداحافظی کرده بود. به این ترتیب او حالا گران ترین بازیکن انگلیسی تاریخ فوتبال است.

به این ترتیب مجموع هزینه آرسنال در این تابستان به ۲۰۸ میلیون پوند رسید تا به نوعی میکل آرتتا امسال بهانه ای برای قهرمان نشدن نداشته باشد.

رایس حالا انتقال ۷۲ میلیون پوندی نیکولاس په په از لیل به آرسنال در سال ۲۰۱۹ را نیز تحت الشعاع قرار داده، در حالی که این یک رکورد انتقال بین دو باشگاه بریتانیایی است.

با این حال رقم انتقال رایس همچنان کمتر از رکورد نقل و انتقالات بریتانیاست. رکوردی که به به انتقال انزو فرناندز به چلسی در ژانویه ۲۰۲۳ تعلق دارد. چلسی برای این ستاره آرژانتینی ۱۰۶.۸ میلیون پوند به بنفیکا پرداخت کرد.

دکلان رایس