چرخش یاسین سلمانی از استقلال به سمت پرسپولیس

یاسین سلمانی بازیکن سابق تیم سپاهان است. یاسین سلمانی از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد. گفته می شود یاسین سلمانی به استقلال نزدیک تر است. یاسین سلمانی هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد.

یاسین سلمانی یکی از مهم‌ترین چهره‌های نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آید که تصمیم به جدایی قطعی از سپاهان گرفته تا کارش را در استقلال یا پرسپولیس ادامه دهد، اما تاکنون قراردادش را با هیچ باشگاهی نهایی نکرده و به‌عنوان بازیکن آزاد مشغول انجام تمرین و آماده‌سازی همراه تیم فوتبال المپیک ایران است.

سلمانی پس از سال‌ها حضور در سپاهان حالا تصمیم گرفته در جایی بازی کند که پیشرفت بیشتری داشته باشد و بیشتر از بازی برای تیم اصفهانی به چشم بیاید و احتمالا مقصد بعدی او در یک تیم تهرانی باشد که شانس حضورش در جمع آبی‌ها بیشتر است؛ هرچند فعلا در جایی است که روی تیم امید تمرکز دارد.

چرخش یاسین سلمانی به سمت پرسپولیس

این هافبک جوان دیروز در نیمه دوم دیدار تدارکاتی تیم المپیک ایران مقابل جی کی آکادمی غنا به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی را از سامان فلاح تحویل گرفت و نمایش موثری در حضور خود در ۴۵ دقیقه دوم این مسابقه دوستانه داشت.

سلمانی علاوه بر پیشنهادهای داخلی، به دنبال لژیونر شدن است، اما در صورت رقم نخوردن این اتفاق، او در بازگشت به ایران به همراه تیم المپیک، بعید نیست راهی یکی از تیم‌های سرخابی شود.