پروین: خوزه گفت برای پول کار نمی‌کند

به گزارش افکارنیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی پروین رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا باید از تلاش های شبانه روزی سردار محمد رویانیان تشکر کنیم. کمیته فنی روی مانوئل خوزه به دلیل سوابق و افتخارات کسب شده نظر مثبت داشت و مقرر شده بود در صورتی که باشگاه نتواند نظر موافق این مربی را جلب کند از گزینه های دیگر استفاده شود که خوشبختانه با تلاش های سردار رویانیان این مربی با پرسپولیس به توافق رسید و بامداد فردا کشورمان می شود.

وی ادامه داد: همیشه می گفتم باید مربیان درجه یک بیایند و ما از آنها چیزی یاد بگیریم نه اینکه به آنها یاد بدهیم. سردار رویانیان در این خصوص تلاش کردند و این مربی بامداد فردا وارد تهران می شود و از پس فردا(پنجشنبه) کارشان را شروع می کنند.

پروین در خصوص میزان دریافت دستمزد این مربی تصریح کرد: مانوئل خوزه در ابتدا رقم پیشنهادی بالایی را مطرح کرده بود که با رایزنی های سردار رویانیان و تلاش های انجام شده سرانجام با رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس موافقت کرد و در این خصوص به تفاهم رسیدیم و ایشان هم محبت و عنوان کردند می خواهم برای پول کار نکنم و بنابراین با پرسپولیس کارم را برای قهرمانی آغاز می کنم.

پروین ادامه داد: مانوئل خوزه عملکرد قابل قبولی در عرصه مربیگری داشته و انشاءالله با این تیم که خیلی خوب بسته شده و برای آن زحمات زیادی کشیده شده، بتواند قهرمانی کسب کند.