اخبار استقلال|  دربی فوتبال ایران در آستانه انفجار!

پیرو انتشار خبر عقد قرارداد داخلی مهرداد محمدی با استقلال ، بسیاری از کاربران فضای مجازی او را یک پرسپولیسی دو آتشه لقب دادند.

پخش ویدیوی حضور برادران محمدی در برنامه ۹۰ و مصاحبه با عادل فردوسی‌پور که در آنجا صراحتاً به پرسپولیسی بودن این دو بازیکن اشاره شده بود و خودشان به این موضوع اذعان داشتند، بسیاری از کاربران فضای مجازی و هواداران فوتبال این موضوع را اتفاقی عجیب تلقی کردند که یک بازیکن فوتبال با این همه علاقه به پرسپولیس، چرا به استقلال آمده است! در همان روزها که حجت کریمی سرپرستی موقت مدیرعاملی باشگاه استقلال را بر عهده داشت گفته شد جواد نکونام خودش از مهرداد محمدی درخواست کرده تا به استقلال بپیوندد. به همین دلیل این انتقال را می‌توان به حساب جواد نکونام نوشت.

92DAE687-57CD-4C39-9757-5FBB45C0AB1C
امروز نیز خبری دیگر پیرامون حضور آریا برزگر در تیم استقلال بار دیگر توجه مخاطبان سرخابی فوتبال را به این موضوع جلب کرد که یک بازیکن دیگر پرسپولیسی به استقلال پیوسته است. برزگر که سابقه عضویت در باشگاه پرسپولیس در لیگ نوزدهم و بیستم لیگ برتر را داشته و در ۵ بازی هم به عنوان بازیکن جانشین و برای دقایقی کوتاه برای این تیم به میدان رفته با در دست گرفتن پیراهن استقلال عکس انداخت و رسماً به این تیم پیوست. این اتفاق قطعا برای طرفداران تیم استقلال جذاب است و البته دربی رفت دو تیم را بیش از پیش جذاب تر خواهد کرد. به ویژه اینکه نباید از یاد برود استقلالی ها چندی پیش تا آستانه به خدمت گیری علیرضا بیرانوند هم پیش رفته بودند!