خبر مهم از استقلال | پیغام استقلال به مدافع برزیلی رسید

در اواخر خرداد ماه سال جاری خبر فسخ قرارداد رافائل سیلوا با باشگاه استقلال طرفداران این تیم را شوکه کرد! گرچه در آن روزها اخبار ناراحت کننده از هر طرف برای هواداران می‌رسید اما با این وجود خبر فسخ قرارداد سیلوا و شکایت از باشگاه استقلال موضوع را برای هواداران و مسئولان وقت باشگاه استقلال پیچیده‌تر کرد.

حالا و در شرایطی که علی خطیر شخصاً به مسائل حقوقی در حیطه فوتبال اشراف کامل دارد از طریق ایجنت (مدیربرنامه) این بازیکن پیامی را به دست سیلوا رسانده تا در صورت لزوم مشکل شکایت این بازیکن از باشگاه استقلال، دوستانه برطرف شود.

خبر مهم از استقلال | پیغام استقلال به مدافع برزیلی رسید

افراد نزدیک باشگاه استقلال در این باره خبر می‌دهند علی خطیر همزمان با انجام کارهای روزمره برای حل مشکلات باشگاه پیگیر مطالبات بازیکنان فصل گذشته این تیم بوده و در پیامی که برای مدیر برنامه سیلوا ارسال کرده از او خواسته با بازیکن خودش صحبت کند تا در صورت امکان موضوع دریافت طلبش از استقلال به صورت دوستانه و در چند قسط، ظرف ماه‌های پیش رو حل و فصل شود.

شنیده‌ها در این باره حاکی از آن است که قرار شده سیلوا ظرف روزهای آینده در این باره پاسخش را به مدیر باشگاه استقلال اعلام کند.