بازیکن پرسپولیسی داماد شد| عکس همسر کانادایی این بازیکن

آدام همتی بازیکن اسبق پرسپولیس که عضوی از تیم رویایی برانکو در فصل 1398-1399 بود و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان هم پیش رفت چندی پیش در کانادا با یک دختر ایرانی - کانادایی ازدواج کرد.

همسر آدام همتی پرند نام داره و اونطور که از صفحه اینستاگرامش برمیاد متولد کانادا است و با خانواده اش در این کشور زندگی می کند.

بازیکن پرسپولیسی داماد شد| عکس همسر کانادایی این بازیکن

بازیکن پرسپولیسی داماد شد| عکس همسر کانادایی این بازیکن

وقتی پدر بزرگ آدام او را به پرسپولیس آورد!

آدام همتی نوه سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون است و اتفاقاً همین آقای پدربزرگ هم باعث حضور آدام در پرسپولیس شد. ماجرای پرسپولیسی شدن آدام از زبان خودش اینگونه بود: اولین بار به ایران آمدم یک سفر تفریحی بود. با پدر بزرگم بودم که به اردوی پرسپولیس دعوت شدم. وقتی این اتفاق افتاد از من دعوت کرد که همراهش بروم و چون کلا پرسپولیسی هستیم از این فرصت استقبال کردم. برای اولین بار آقای برانکو را دیدم و صحبت این پیش آمد که فوتبال بازی می‌کنم و برانکو دعوت کرد در جلسه ریکاوری با تیم تمرین کنم.

بعد از چند جلسه تمرینی، یک بازی دوستانه داشتیم که 20 دقیقه فرصت بازی داشتم و برانکو از عملکردم خوشش آمد. بعد از آن بازی آقای خوردبین به پدربزرگم زنگ زد و گفت که برانکو قصد دارد با آدام قرارداد ببندد و متاسفانه چون در کانادا قرارداد داشتم نتوانستم امضا کنم. برانکو اصرار داشت که قراردادم را فسخ کنم و آخر فصل به ایران برگردم. دوباره یک تست 4 هفته‌ای را پشت سر گذاشتم و در اردوی اوکراین شرکت کردم و آقای برانکو تصمیم گرفت با من قرارداد ببندد و وقتی این اتفاق افتاد داستان من در پرسپولیس و فوتبال ایران شروع شد.

شغل نو آدام همتی بعد از حضور کوتاه در فوتبال

آدام هیچ وقت در پرسپولیس ستاره نشد و همواره در حد یک بازیکن معمولی ماند و بعد از یکی دو فصل حضور در سرخ های پایتخت یک فصل به پارس جم رفت و  بعد هم یک نیم فصل کاملا ناموفق را در سومقاییت آذربایجان گذارند و وقتی فهیمد که دیگر شانسی برای فوتبالیست ماندن ندارد عطا مستطیل سبز را به لقایش بخشید و رفت کانادا و شد مشاور املاک!