خبر فوری از پرسپولیس | افشاگری کامیابی‌نیا درباره مافیای چند بازیکن پرسپولیس

کمال کامیابی‌نیا ، یکی از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس که پس از ۸ سال حضور در این تیم  و کسب ۶ قهرمانی بالاخره از جمع سرخپوشان جدا شد، به تازگی در مصاحبه‌ای ماجرای قطع همکاری‌اش را با سرخپوشان پایتخت را توضیح داد.

کامیابی‌نیا در این خصوص گفت: اولین بار بعد از تماسی که با آقای درویش داشتم متوجه شدم که در لیست مازاد هستم، درصورتی که تا آن لحظه این موضوع به من گفته نشده بود و من هم فقط از فضای مجازی گمانه زنی‌ها به گوشم می‌رسید و بالاخره با پیگیری‌های خودم متوجه آن شدم.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: من از یحیی گل‌محمدی فقط از این بابت دلخورم که این موضوع را خیلی دیر به من اعلام کرد. من قرارداد خانه‌ام را به تازگی تمدید کرده بودم و باید به فکر مدرسه دخترم نیز می‌بودم. درحالی که من دوست داشتم یک فصل دیگر در پرسپولیس بازی کنم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

خبر فوری از پرسپولیس | افشاگری کامیابی‌نیا درباره مافیای چند بازیکن پرسپولیس

کاپیتان سابق سرخپوشان از دخالت‌های چند بازیکن نیز پرده برداشت و گفت: آن‌ها دوست نداشتند من و سیامک نعمتی و دو بازیکن دیگر در پرسپولیس بمانیم چون مثل آن‌ها عادت نداشتیم که برای تحویل گرفتنمان دست به هرکاری بزنیم و با افراد بیرون از باشگاه ارتباط برقرار کنیم و در آخر نیز من را به خاطر سنم بیرون کردند و یک هافبک ۳۲ ساله را جذب کردند!