حضور یاغی استقلال تا 48 ساعت آینده در این تیم

وقتی جواد نکونام به استقلال پیوست، همه تصور می‌کردند مهدی هاشمی‌نسب هم همراه با او به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد ولی چنین اتفاقی رخ نداد تا همه استقلالی‌ها متعجب شوند.

هاشمی‌نسب بنا بر دلایلی ترجیح داد در کادر فنی نباشد و برخلاف سال‌های گذشته کنار دست جواد نکونام نماند. البته پرونده به طور کامل بسته نشد و از حدود ۱۰ روز قبل دوباره قضیه بازگشت یاغی به جمع استقلالی‌ها به صورت جدی مطرح شد.

حالا به نظر می‌رسد قضیه قطعی شده است و هاشمی‌نسب حداکثر تا صبح روز دوشنبه به جمع اعضای کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. اتفاقی که البته شاید زودتر از ۴۸ ساعت هم رخ بدهد. این مسئله شامگاه جمعه در میان مربیان استقلال نیز مطرح بود و بعضی از آنها اذعان می‌کردند که توافقات در شرف انجام است و جواد نکونام نیز چراغ سبز نشان داده تا یاغی که در سال ۱۳۷۹ با جدایی از جمع پرسپولیسی‌ها پیراهن آبی را بر تن کرد، روی نیمکت استقلال بنشیند و عملاً پس از یوسو سسما به دستیار دوم نکونام تبدیل شود

اگر این اتفاق رخ بدهد قطعاً دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در اواخر تابستان امسال جذاب‌تر خواهد شد چون آقای خاص که زمانی به یاغی دربی معروف بود هم در آن حضور پیدا می کند.

هاشمی نسب