شیث رضایی و کشاورزی در شالیزار برنج!

شیث رضایی کاپیتان قدیمی سرخ پوشان پایتخت از جمله پیشکسوتان تیم پرسپولیس است که همچنان از محبوبیت ویژه ای در نزد هواداران این تیم برخوردار است.

البته اغلب دوستداران شیث دلیل اصلی این محبوبیت را جدیت و پشتکار ستودنی او در سال های گذشته در زمین بازی می دانند.

حتی برخی از طرفداران باشگاه پرسپولیس او را یکی از باتعصب ترین مدافعان این تیم لقب داده اند.

هر چند این ستاره قدیمی و پرحاشیه این روزها از دنیای حرفه ای فوتبال فاصله گرفته است.

رونمایی شیث رضایی از شغل باورنکردنی اش؛ کشاورزی در شالیزار برنج!

اما در روزهای اخیر خبری در رسانه های ورزشی منتشر شد که حکایت از این دارد که این ملی پوش سابق قصد دارد در قامت مربی به زمین فوتبال بازگردد.

 

در همین رابطه حالا انتشار تصویری جالب توجه از سوی این پیشکسوت فوتبال در صفحه اینستاگرام اش با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

شیث رضایی با نمایش تصویری جذاب از برداشت برنج در شالیزارهای مازندران نشان داده که در کنار فوتبال، اصالت اش را از یاد نبرده و به کشاورزی هم می پردازد.

شیث رضایی با این تغییر شبیه مدل های خارجی شد

 در ماه های اخیر شیث رضایی بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس با اظهار نظرهای جنجالی اش درباره شرایط این باشگاه پس از سال ها دوباره به تیتر رسانه ها برگشت.

این مدافع مازندرانی که سابقه‌ کاپیتانی در تیم پرسپولیس را در کارنامه اش دارد بر خلاف گل های باشگاهی اش، در تیم ملی فوتبال تنها یک گل را به نام خودش ثبت کرده است.

با این حال رفتارهای حاشیه ای این ستاره قدیمی در زمان بازیگری اش در زمین فوتبال سبب شده که از سال های گذشته تاکنون به عنوان یک بازیکن جنجالی و پر سر و صدا از او یاد شود.

در همین رابطه حالا انتشار تصویری متفاوت از سوی این پیشکسوت فوتبال در صفحه اینستاگرام اش با واکنش های متفاوت کاربران و دنبال کنندگان او روبه رو شده است.

شیث رضایی در این عکس با تغییر چهره جالب اش از تیپ و استایل تازه اش که به سبک مدل های خارجی شباهت دارد برای مخاطبان اش رونمایی کرده است.