بازیکن پرسپولیس خاطرات استقلال را خط نمی‌زند! | مورد جالب یاغی پرسپولیسی

 در صفحه اینستاگرام ریگی هنوز سوابق حضورش در سپاهان و استقلال و بقیه تیم‌های او دیده می‌شود! 

 

 یکی از عجیب‌ترین انتقالات فوتبال ایران در تابستان امسال، جذب مسعود ریگی توسط باشگاه پرسپولیس بود. او یک روز خیلی ناگهانی و بی‌خبر راهی دفتر باشگاه پرسپولیس شد و خیلی زود با این باشگاه به توافق رسید. 

ریگی البته هنوز نتوانسته خودش را به ترکیب اصلی تیم برساند اما در بازی با آلومینیوم اراک در دقیقه 63 به جای سروش رفیعی به زمین رفت تا بتواند در کنار میلاد سرلک، وسط زمین را برای پرسپولیس نگه دارد. نمایش ریگی در دقایق معدودی که در زمین رضایت بخش بود و مشخص شد پرسپولیس در جذب او اشتباه نکرده است.

ریگی در همه این سال‌ها بازیکن خوب، موثر و بدون حاشیه‌ای برای تیم‌هایش بوده. او حتی وارد حاشیه‌ای که این اواخر به وجود آمد هم نشد. کمال کامیابی‌نیا هافبک سابق پرسپولیس بعد از این که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و از این تیم جدا شد در مصاحبه‌ای گفت: «من را به خاطر سنم بیرون کردند و یک هافبک ۳۲ ساله را جذب کردند!» 

مشخص بود که منظور کمال از هافبک 32 ساله، مسعود ریگی است. این جمله کمال، بازتاب‌ها و واکنش‌های زیادی داشت اما ریگی به عنوان کسی که مخاطب طعنه کمال بود سکوت کرد. همین رفتارهای خوبِ ریگی است که باعث شده کمتر در متن حواشی فوتبال ایران قرار بگیرد. 

خداحافظی مسعود ریگی از استقلال (عکس) | خبرگزاری ایلنا

نکته جالب درباره او مربوط به صفحه اینستاگرامش است. او با این که سابقه بازی در استقلال و سپاهان را دارد اما هنوز پست‌های مربوط به زمان حضورش در این دو تیم را پاک نکرده است. این در حالی است که خیلی از بازیکنان در فوتبال ایران وقتی از یک تیم به تیمی دیگر می‌روند همه پست‌های مربوط به تیم قبلی را پاک می‌کنند! 

این اقدام فقط و فقط برای به دست آوردن دلِ هواداران تیم جدید انجام می‌شود اما قطعا کمکی به فراموش شدن دوران حضور در تیم قبلی نمی‌کند. همین الان که ریگی بازیکن پرسپولیس است، در صفحه‌اش، عکس‌ها و پست‌هایی مربوط به زمان حضورش در تیم‌های فجر سپاسی، بادران، پدیده یا شهرخودرو، استقلال و سپاهان هم دیده می‌شود.

به هر حال این مساله به نگرش بازیکنان بستگی دارد. بعضی از آنها برای این که عشق و تعصب‌شان به تیم جدید را به هواداران نشان بدهند ترجیح می‌دهند سوابق قبلی‌شان را از بین ببرند. اما برخی بازیکنان مثل ریگی ترجیح می‌دهند تعصب‌شان را در زمین و با انجام وظایف‌شان به بهترین شکل و البته حاشیه درست نکردن نشان بدهند.

تجربه نشان داده که روی بازیکنانی که در دسته دوم قرار می‌گیرند بیشتر می‌شود حساب کرد. چرا که آنها واقع‌بین‌تر هستند و ترجیح می‌دهند به چیزهایی که همه می‌دانند کاری نداشته باشند!