حمله کاربران فضای مجازی به بازیکن پرسپولیس | ستاره پرسپولیس با این استوری داغ دل همه را تازه کرد

تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس هفته اول را با برد شروع کرد. هواداران پرسپولیس معتقدند این تیم امسال هم می‌تواند قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. 

​در ماه‌های گذشته بحث بر سر رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس داغ بوده که مرتضی پورعلی گنجی این بحث را دوباره مطرح کرد.

ماجرا به انتقال هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام به بایرن برمی‌گردد. تاتنهام پس از رد چند پیشنهاد بایرن نهایتا با پیشنهاد 115 میلیون یورویی موافقت کرد و حالا کین تا سال 2027 بازیکن مونیخی‌ها خواهد بود.

 
این انتقال بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های سراسر دنیا داشت و خیلی از کارشناسان در حال تحلیل تغییرات احتمالی در تاتنهام و بایرن پس از این ماجرا هستند.

به گزارش فوتبالی، اما در فوتبال ایران یک اتفاق عجیب افتاده است. مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس یک استوری منتشر کرده که در آن تصویر خودش در حال جدال با هری کین برای سرزنی دیده می‌شود.

اما چیزی که این استوری را متفاوت کرده متن کوتاهی است که مرتضی به عکس اضافه کرده است. او به زبان فینگلیش در بالای عکس نوشته است: «5500 میلیارد... هری جان نوش!»

1

منظور پورعلی گنجی از عدد 5500 میلیارد همان مبلغ انتقال کین از تاتنهام به بایرن است که تبدیل به واحد پولی ایران (تومان) شده است.