عملکرد دروازه بان مورد نظر گل محمدی در آخرین بازی؛ چهارمین بازیکن ضعیف میدان!

گزینه برزیلی مدنظر یحیی گل محمدی درون دروازه شب گذشته با دریافت 2 گل یکی از ضعیف ترین بازیکنان میدان بود.

 تیم لوندرینا که در سری B برزیل حضور دارد، شب گذشته در چارپوب این رقابت ها به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم کریس یوما شکست خورد. نکته مورد توجه در مورد این بازی به دروازه بان برزیلی تیم لوندرینا مربوط می شود. دروازه بان برزیلی 19 ساله ای که مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته و با قراردادی که با باشگاه پرسپولیس امضا کرده قرار است طی چند روز آینده وارد تهران شود.

اما موضوع زمانی جالب می شود که ننکا میگوئل جونیور برای آخرین بار در ترکیب تیم لوندرینا به عنوان دروازه بان ثابت به میدان رفت و و با دریافت دو گل وداع تلخی با این تیم داشت. از اما به جز نتیجه، گویا ننکا عملکرد خوبی در بازی دیشب نداشته و به همین دلیل علاوه بر دریافت دو گل، از سوفا اسکور نمره ۶/۴ کسب کرد تا چهارمین بازیکن ضعیف تیمش لقب گرفته باشد!

به هر روی آنچه مشخص به نظر می رسد این است که در مورد دروازه بان برزیلی پرسپولیس باید صبور بود. یحیی گل محمدی از میان 5 دروازه بان جوانی که در تیمش حضور دارند رای به جذب این دروازه بان داده و با وجود اینکه یک سهمیه خارجی پرسپولیس برای فصل بعد از دست می رود اما به جذب این گلر 19 ساله برزیلی اصرار کرده است. از این رو باید منتظر بود و دید ننکای کوچک از نظر فنی شایسته این همه اصرار گل محمدی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس بوده است یا ....!

عملکرد دروازه بان مورد نظر گل محمدی در آخرین بازی؛ چهارمین بازیکن ضعیف میدان!