اتفاق های عجیب در ایران | فرار رو به جلوی فدراسیون

گنج خانلو در شرایطی راهی اسکاتلند شد که هاشم اسدی رئیس فدراسیون نیز که او هم حضور در اجلاس اتحادیه جهانی را از دست داده بود، راهی این کشور شد تا با یک ورزشکار یک رئیس هم برود و در نشست‌های جانبی شرکت کند.

با وجود این که فقط یک ورزشکار عازم این مسابقات شده بود و رئیس فدراسیون نیز طبیعتا کاری بجز همراهی وی نداشت، امروز از سوی فدراسیون دوچرخه سواری خبر ناپدیده شدن این ورزشکار منتشر شد که به نظر می رسد فرار رو به جلوی فدراسیون باشد.

در خبری که روی خروجی سایت فدراسیون دوچرخه سواری قرار گرفته آمده است: «محمد گنج‌خانلو نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج شده است و موجب نگرانی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و خانواده‌ اش شده است.

اتفاق های عجیب در ایران | فرار رو به جلوی فدراسیون

هاشم اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متأسفانه او بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلیس اسکاتلند به اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده است.

اسدی ادامه داد: گذرنامه گنج‌خانلو در اختیار ما قرار دارد و امیدواریم برای او اتفاق خاصی نیافتاده باشد. البته موضوع از طریق وزارت ورزش و وزارت امورخارجه به کاردار کشورمان اطلاع داده شده است و باتوجه به مهلت زمان ویزایش امیدواریم محمد گنج‌خانلو به کشورمان بازگردد.

محمد گنج خانلو یکی از سهمیه های دوچرخه سواری ایران در بازیهای آسیایی هانگژو است.