پیشکسوت فوتبال:  تراکتور بازی سختی برابر پرسپولیس دارد

عباس آقایی پیشکسوت فوتبال درباره بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  پرسپولیس ۷۰، ۸۰ درصد تیم سال گذشته خودش را در اختیار دارد و شکل بازی اش مشخص است، اما تراکتور با توجه به  تغییراتی که داشته و باختی که هفته قبل متحمل شده به نظرم بازی سختی دارد.  این بازی از ۲ جهت قابل بررسی است، هم اینکه تراکتوری‌ها بازی قبلی خود را شکست خوردند و هم تیمشان مشخص نیست و کار را یک مقدار سخت می‌کند. البته بازی مهم و بزرگی است.

او درباره اینکه چرا بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور حاشیه ساز است، گفت: حاشیه حرف اول فوتبال ایران است. تبریزی‌ها تیم خود را خیلی دوست دارند و شاید از آن طرف هم تماشاگران پرسپولیس روی تیم خود تعصب دارند. برای خودم هم سوال است، اما این جور مسائل در فوتبال باب شده است.

آقایی درباره اینکه تیم تراکتور می‌تواند شکست هفته قبل را جبران کند، گفت: من که نمی‌توانم نتیجه را پیش بینی کنم، اما می‌گویم بازی سختی برای هر ۲ تیم است. این بازی برای تراکتور دشوار محسوب می‌شود، چون با قهرمان چند دوره از لیگ برتر قرار است بازی کند.

پیشکسوت فوتبال درباره تقابل چند بازیکن تراکتور با تیم سابقشان پرسپولیس بیان کرد:  در فوتبال حرفه‌ای پیش می‌آید و شاید آن‌ها نیز انگیزه‌های خاص داشته باشند و این موضوع حل شده است.  با توجه به اینکه این بازی در تبریز برگزار می‌شود مشکلی پیش نمی‌آید، اما اگر بازی در تهران بود شاید عکس العملی از بازیکنان در این بازی داشتیم.

او درباره اظهارات خمز مبنی براینکه تیم تراکتور را خودش نبسته است، اظهار کرد: به نظرم خمز از الان خودش را آماده می‌کند که اگر نتیجه نگرفت بهانه و حرفی برای گفتن داشته باشد. وگرنه همه می‌دانند که خودش تیم را بسته است.

آقایی درباره اینکه تیم تراکتور می‌تواند به موفقیت برسد، گفت: نمی‌توانید بازی اول را ملاک قرار بدهید و تا هفته ۵ و ۶ عیار تیم‌ها کامل مشخص نمی‌شود و از اکنون نمی‌توانیم نتایج تراکتور را پیش بینی کنیم. با توجه به نفراتی که تراکتور گرفته است در نهایت می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد. علاوه بر این، پرسپولیس، سپاهان و استقلال هم شانس قهرمانی دارند.

تراکتور