قلم قرمز سرمربی تیم ملی روی نام یک استقلالی؟!

پس از برگزاری هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر این مسابقات برای مدتی تعطیل خواهد شد تا تیم ملی راهی سفری تدارکاتی شده و دو مسابقه دوستانه در فرصت فیفا دی شهریور ماه برگزار کند. مسابقاتی که اولین آن برابر بلغارستان در خانه حریف خواهد بود و دومین بازی ما نیزبه احتمال زیاد مقابل آنگولا برگزار می‌شود.

طی روزهای گذشته اقدامات اولیه جهت اخذ ویزای بلغارستان انجام شد و گروهی از فوتبالیست‌های مد نظر امیر قلعه نویی راهی سفارت این کشور شدند که قرار است از میان آنها عده‌ای انتخاب شده و به این سفر بروند. در میان بازیکنان مذکور نام آرمین سهرابیان هم به چشم می‌خورد. مدافع ملی پوشی که تابستان امسال دوباره به استقلال برگشت ولی حالا به نظر می‌رسد اردوی بلغارستان را از دست خواهد داد. آرمین به واسطه مصدومیت بازی با ملوان را از دست داد و شایعات بسیار زیادی مطرح است که جدال مقابل سپاهان و استقلال خوزستان را هم از کف می‌دهد.

قلم قرمز سرمربی تیم ملی روی نام یک استقلالی؟!

اتفاقی که اگر رخ بدهد، بدون هیچ شک و تردیدی موجب خط خوردن سهرابیان از جمع ملی‌پوشان برای اردوی بلغارستان و دو بازی تدارکاتی پیش رو خواهد شد چون قلعه نویی قطعاً ترجیح می‌دهد به جای او یک مدافع دیگر که به طور فیکس در تیمش بازی می‌کند را محک بزند.