مجتبی جباری و همسرش در دنیای کتاب ها

از ماه پیش تا کنون افتتاح یک کتابفروشی در تهران توسط مجتبی جباری ستاره قدیمی آبی پوشان توجه خیلی عظیمی از علاقه مندان به حوزه کتاب را جلب کرده است.

این پیشکسوت فوتبال که در میان اهالی فوتبال به یکی از کتابخوان ترین ورزشکاران شهرت دارد در این اقدام فرهنگی حالا به یکی از فعال ترین چهره های عرصه کتاب بدل شده است.

البته حضور چهره های مشهور هنری و ادبی کشور در این مدت کوتاه در کتابفروشی جباری یکی از نکات بارز راه اندازی این مکان فرهنگی است.

در همین خصوص حالا انتشار تصویر جالبی از حضور متفاوت ستاره اسبق استقلال و همسرش عقیق فراهی در میان انبوهی از کتاب ها و مجلات قدیمی سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

مجتبی جباری و همسرش در دنیای کتاب ها

 

دلگرمی جالب استاد شفیعی کدکنی به همسر مجتبی جباری

به گزارش وقت صبح، در ساعات گذشته خبر حضور استاد شفیعی کدکنی شاعر برجسته ادبیات کشور در کتاب فروشی مجتبی جباری و همسرش سوژه داغ رسانه های داخلی و اغلب کاربران مجازی بوده است.

اما نکته جالبی که باعث تحسین و تعجب کاربران شبکه های اجتماعی شده است، حضور زودهنگام استاد کدکنی در کتاب فروشی ستاره قدیمی تیم استقلال بوده است.

چرا که در کمتر از یک ماه پس از افتتاح این کتاب فروشی مجتبی جباری و همسرش این اتفاق مهم را تجربه کردند.

در همین ارتباط حالا انتشار یادداشتی معنادار و خاص از سوی همسر این ملی پوش اسبق در صفحه شخصی اش توجه کاربران و دنبال کنندگان او را جلب کرده است.

عقیق فراهی که خودش دستی در ادبیات و هنر دارد در یک استوری جالب ضمن اشاره به این نکته که دیدار با استاد کدکنی یکی از آرزوهای او بوده است.
از تحسین استاد برای انتخاب نام عقیق برای او صحبت کرده است.

او در این رابطه نوشته است: یاد پدرم هر بار با تحسین اسمم (عقیق) به لطف شنونده برایم زنده می شود. عقیق برایم یادگار همیشگی اوست.