اشکان جعفری: می‌خواهیم جام قهرمانی را به مردم گرگان هدیه کنیم/ کیفیت فنی لیگ بسکتبال قابل تحسین است

اشکان جعفری در گفت و گو با افکار نیوز، در خصوص صعود تیم بسکتبال شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: از آنجایی که در گروه خودمان به رتبه دوم دست یافته بودیم شرایط طوری پیش رفت که در نیمه نهایی با شیمیدر قم بازی کنیم. تیمی که از کادرفنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و نتایج خوبی در طول فصل به دست آورده بود.

وی افزود: در نیمه نهایی تمام بازیکنان هم قسم شده بودیم تا با پیروزی در این سری به فینال برویم. خوشبختانه در این چهار بازی اتفاقات خوب بسکتبالی و از همه مهمتر همراه با رضایت جامعه بسکتبال رقم خورد. به هر حال از ابتدا هم پیش‌بینی می‌شد دیداری نزدیک  بین ما و آنها وجود داشته باشد که همین اتفاق هم رخ داد. خداراشکر شانس با ما یار بود و توانستیم به فینال صعود کنیم.

بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره دیدار با ذوب آهن در فینال گفت: ذوب آهن هم تیمی یکدست همراه با‌کادرفنی توانمند و بادانش است و بدون شک بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. باید به این نکته اشاره کنم در مرحله نخست با آنها همگروه بودیم و همین باعث شده شناخت خوبی از هم داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم در فینال هم بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم و جام قهرمانی را تقدیم  مردم خوب گرگان کنیم.

کیفیت لیگ بهتر از سالهای گذشته بود

جعفری درباره اینکه کیفیت فصل جاری لیگ برتر را چگونه دیده است، بیان کرد: اگر چه لیگ تمام نشده و هنوز بازی فینال در پیش است اما اگر واقع بینانه صحبت کنم کیفیت لیگ نسبت به فصول گذشته خیلی بهتر بوده و این را هم از طریق نتایج و تیم‌هایی که به نیمه‌نهایی آمده‌اند و همچنین از صحبت‌های کارشناسان می‌توان فهمید. در طول فصل هم ما، هم شیمیدر باخت داشتیم و به همین دلیل واقعاً مشخص نبود چه تیم‌هایی به نیمه‌نهایی می‌آیند. از طرفی برخی تیم‌ها که ملی‌پوش نداشتند، با جذب بازیکنان خارجی سعی کردند نقاط ضعف خودشان را جبران کنند و همین امر باعث شده بود تا خیلی از دیدارها نزدیک به هم تمام شود.  وی در پایان گفت: تشکر ویژه ای دارم از مردم خوب شهر گرگان که هوادار واقعی هستند و  از شهردار محترم گرگان که در این چند وقت پا به پای بچه‌ها بود و از همه نظر تیم را حمایت کرد قدردانی می کنم. همچنین از کادرفنی خوب تیممان که خیلی زحمت کشیدند ممنونم هستم و امیدوارم با قهرمانی در لیگ بتوانیم جواب زحمات این عزیزان را بدهیم.