هدیه ویژه تراکتورسازی

پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی با شارجه، اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی برای تراکتور است تا در معتبرترین رقابت آسیایی حضور داشته باشد. حضور این تیم در آسیا هدیه بازیکنانی است که فصل پیش در تراکتور حضور داشتند و امیدواریم فردا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی درمورد اظهارات امیرحسین حسین‌زاده پس از بازی با پرسپولیس و اینکه آیا برخی نفرات کم کاری کرده‌اند، توضیح داد: هیچ مدرکی از کم کاری بازیکنان تراکتور ندیدم و تنها بازیکنان ناراحتی بازیکنانم از این شکست‌ها را مشاهده کردم.

*اگر حرفی با هم دارند، از رسانه استفاه نکنند چون بزدلانه است!

سرمربی تراکتور تاکید کرد: همین جا به بازیکنان و باشگاه پیام می دهم که اگر حرفی با هم دارند، از رسانه استفاه نکنند زیرا این یک اقدام بزدلانه است. اگر کسی می‌خواهد چیزی بگوید، بهتر است بین خودمان باشد. قطعا به این موضوع رسیدگی می‌کنم و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد رسیدگی می‌کنم تا حل شود. از همه می‌خواهم بیشتر کار و تلاش کنیم.

*شارجه بازیکنانی دارد که می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند 

خمز درمورد میزان آمادگی تیمش برای بازی با شارجه گفت: تمرینات مناسبی در طول هفته برگزار کرده و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم.تنها راهی که برابر شارجه داریم این است که بهتر از آنها بازی کنیم. از لحاظ نفرات آنها بازیکنانی دارند که هر کدام صاحب توپ شوند، می توانند نتیجه را تغییر دهند. فردا بازیکنان تراکتور باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانیم رقابت نزدیکی با شارجه داشته و برنده باشیم.

*هیچ کس از فرد دیگری نمی ترسد

وی درمورد این اظهارنظر سرمربی شارجه مبنی بر اینکه ترسی نسبت به قدرت تراکتور ندارد، توضیح داد: کاری که  من می‌کنم احترام به همکارانم است. هیچ کس از فرد دیگری نمی ترسد. باید به هم احترام بگذاریم. مطمئن هستم فردا در بالاترین سطح بازی و برای صعود تلاش خواهیم کرد.

* هر بازی می‌شود بهتر و شجاع‌تر بازی کرد

خمز در خصوص برنامه‌های تیمش برای برتری در بازی فردا، گفت: معمولا وقتی که مالکیت توپ را دارید و برنامه بیشتر داشته باشید، شانس برد تیم بالا است. همیشه معتقدم در هر بازی می‌شود بهتر و شجاع‌تر بازی کرد. فردا نباید از باخت ترسید و برنامه ما روی برد و صعود تیم است. این چیزی است که از بازیکنان می‌خواهم.

*فردا باز هم ورزشگاه پر شود، محتاطانه بازی نخواهیم کرد

وی درمورد حمایت هواداران از تراکتور در بازی فردا، اظهار داشت: اگر فردا باز هم ورزشگاه از ۸۰ هزار تماشاگر پر شود، محتاطانه بازی نخواهیم کرد. فکر نمی‌کنم هواداران بیایند که فقط برد ما را ببینند بلکه می‌خواهند بازی زیبا هم ببینند. و این وظیفه ماست که به آنها این را هدیه دهیم. ۸۰ هزار نفر هوادارمان در ورزشگاه باشد و از ما حمایت کنند، اما ما با ترس بازی کنیم و با شکست آنها را بدرقه کنیم قطعاً راضی نخواهند شد.