استقلالی سابق: نگذاشتند سالم و ورزشی صعود کنیم

محمود فکری سرمربی این فصل هوادار، فصل گذشته در لیگ یک روی نیمکت سایپا حضور داشت در هفته بیست و سوم و در حالی که تیمش در رتبه دوم جدول حضور داشت به دلیل آنچه باشگاه نتایج ضعیف عنوان کرد از سمتش برکنار شد. اما این پایان اختلافات او و مدیران باشگاه سایپا نبود و در نهایت با شکایت فکری، کمیته تعیین وضعیت سایپا به پرداخت بیش از یک میلیارد محکوم و با جرایم مالی دیگری نیز مواجه گردید.

فکری که این فصل هدایت تیم هوادار را در لیگ برتر برعهده دارد درباره حکم محکومیت باشگاه سایپا گفت: "در حال حاضر یکی از حسرت‌هایم این است که نتوانستم در سایپا بمانم و این تیم را ورزشی و سالم بیاوریم لیگ برتر. یکی از شانس‌های بزرگ صعود بودیم و به صورت سالم و ورزشی تیم داشت صعود می‌کرد ولی تصمیماتی که گرفتند حرفه‌ای نبود." 

استقلالی سابق: نگذاشتند سالم و ورزشی صعود کنیم

او افزود: "آنها حق دارند از حقوق خودشان دفاع کنند. دوست داشتم تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بیاورم. هرچه بود گذشت و بالاخره حق و حقوق مالی‌ام را بعد 5-6 ماه رای دادند. از کمیته تعیین وضعیت تشکر می‌کنم. من حتی از نفت مسجدسلیمان طلبی داشتم که در ازایش  چک گرفتم و چک برگشت خورد.  باید با این اتفاقات و چنین مدیرانی برخورد شود چون این مدیران می‌آیند در تیم‌های دیگر هم همین کارها را می‌کنند. و آخرش اینهمه مربی خارجی و بازیکن خارجی می‌روند از آنها شکایت می‌کنند و تیم‌های ما را  دچار محرومیت و جریمه سنگین می‌کنند.