پرسپولیس- ذوب آهن؛ جدال یحیی با ربیعی برای رسیدن به صدمین پیروزی

مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار روز پنج شنبه برگزار می‌شود و   با توجه به اینکه تیم تراکتور در پلی آف آسیا بازی داشت به همین علت  این تیم تبریزی روز ۱۱ شهریور ماه در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت. همچنین  در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس به دیدار تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود.  

پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم پرسپولیس هفته گذشته با اشتباه دروازه بان تراکتور توانست این تیم تبریزی را در خانه اش شکست بدهد و با ۲ برد متوالی همراه با سپاهان و استقلال مثلث مدعیان قهرمانی را تشکیل بدهد.

شاگردان گل محمدی می‌خواهند در ورزشگاه خالی از تماشاکر آزادی برابر تیم ذوب آهن به برتری دست یابند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان باشند.

یحیی گل محمدی در صورتی که تیم پرسپولیس بتواند برابر تیم ذوب آهن برنده شود، صدمین برد خود   را با سرخپوشان را جشن می‌گیرد و از آمار برانکو با ۹۹ برد عبور می‌کند.  

در حالی که قرار بود کاپ قهرمانی سوپرجام را به پرسپولیس در روز بازی با ذوب آهن اهدا شود، اما به خاطر نبود تماشاگر جشن قهرمانی سرخپوشان منتفی و به روز دیگری موکول شد.

پرسپولیسی‌ها با جدایی مهدی عبدی مهاجم تخصصی ندارند و بدون فوروارد به مصاف حریف اصفهانی خود می‌روند. البته گفته می‌شود که مهاجم خارجی جدیدی با پرسپولیس به توافق رسیده است. همچنین میلاد سرلک هافبک پرسپولیس هم از امروز (اول شهریور) سرباز می‌شود و فقط در صورت دریافت مجوز از سازمان نظام وظیفه یا دعوت به تیم ملی می‌تواند در پرسپولیس ماندگار شود.

پرسپولیس- ذوب آهن؛ جدال یحیی با ربیعی برای رسیدن به صدمین پیروزی/نساجی-گل گهر؛ شاگردان رحمتی به دنبال اولین برد

در حالی که گفته می‌شود نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تهدید کرده که اگر میلاد سرلک برابر تیمش بازی کند از باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کند، اما او این مصاحبه را تکذیب کرد.  

در آن طرف، تیم ذوب آهن هفته گذشته  در دربی اصفهان برابر تیم سپاهان شکست خورد، اما این تیم با هدایت محمد ربیعی هجومی بازی می‌کند و  ممکن است برای پرسپولیس دردسر درست شود.  

شاگردان ربیعی قصد دارند با امتیاز گیری در ورزشگاه آزادی دست پر به اصفهان برگردند، اما کار سختی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال دارند.  

حضور نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس در سمت  مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن باعث می‌شود به جذابیت این بازی افزوده شود.  

تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال تاکنون ۲۳ بار در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ذوب آهن بوده که ۱۳ برد سهم سرخپوشان پایتخت و ۳ برد سهم ذوب‌ها و ۶ مساوی هم به دست آمده است.  

 

پرسپولیس- ذوب آهن؛ جدال یحیی با ربیعی برای رسیدن به صدمین پیروزی/نساجی-گل گهر؛ شاگردان رحمتی به دنبال اولین برد

نساجی مازندران - گل گهرسیرجان/ روز پنج شنبه ساعت ۲۰

تیم نساجی  ۲ مساوی برابر تیم‌های پیکان و مس رفسنجان به دست آورده است و هنوز  رنگ برد را در لیگ برتر فوتبال ندیده است. این تیم شمالی می‌خواهد با حمایت هواداران پرشور خود از سد گل گهر عبور کنند تا نخستین برد خود را با حضور هواداران جشن بگیرند.  

در آن طرف، تیم گل گهر تاکنون یک برد و یک تساوی در لیگ برتر فوتبال به دست آورده است. این تیم تاکنون گلی دریافت نکرده است و اگر دروازه این تیم برابر تیم نساجی باز شود اولین گل خود را دریافت می‌کند.

هواداران نساجی امیدوارند بلیت این بازی گران نباشد تا بتوانند با پر کردن ورزشگاه وطنی قائمشهر و تشویق بازیکنان به آن‌ها روحیه لازم را بدهند.   

ادامه برنامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر:

چهارشنبه اول شهریور

هوادار تهران– آلومینیوم اراک - ساعت ۱۹- ورزشگاه پاس قوامین تهران

ملوان بندرانزلی – فولاد خوزستان- ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه تختی انزلی

فولادمبارکه سپاهان اصفهان – استقلال- ساعت ۲۰ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان

صنعت نفت آبادان – پیکان تهران- ساعت ۲۲:۳۰- ورزشگاه تختی آبادان

پنجشنبه ۲شهریور

پرسپولیس – ذوب‌آهن اصفهان- ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه آزادی تهران

نساجی مازندران – گل‌گهر سیرجان- ساعت ۲۰ - ورزشگاه وطنی قائمشهر