خط و نشان رحمتی برای تیم های لیگ برتری

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و وضعیت تیم روز به روز بهتر می‌شود. 3 اردوی پیش فصل داشتیم و بدنسازی را سنگینی پشت سر گذاشتیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد. خیلی تیم‌ها در ابتدای فصل بدنسازی نکردند و این کار را برای تعطیلی بعد از هفته چهارم گذاشتند اما نساجی با توجه به برنامه‌هایش این کار را انجام داد. از 3-2 هفته دیگر بچه‌ها به شرایط کامل و ایده آل بدنی خود می‌رسند.

وی افزود: گل گهر تیم ششم سال گذشته است. مربی خارجی خیلی خوب در خدمت دارد و بازیکنان خوبی را اضافه کرده است. اسکلت تیمش را حفظ کرده و بازی خیلی سختی داریم. نشان دادند خیلی ساختارمند و باهوش فوتبال بازی می‌کنند. از 2 مسابقه قبلی چهار امتیاز گرفته‌اند اما ما هم نساجی مازندران هستیم و در صحبتی که با بچه‌ها در هفته‌های قبل داشتیم به این نتیجه رسیدیم باید جوری در استادیوم خانگی خود فوتبال بازی کنیم که هیچ تیمی در ورزشگاه وطنی آرامش نداشته باشد.

سرمربی نساجی تاکید کرد: هرچه رو به جلوتر برویم، به آن هماهنگی و آمادگی کامل می‌‌رسیم. به لطف خدا و کمک هواداران خوب‌مان برای چیزی که مدنظر داریم، استارت خواهیم زد و اولین 3 امتیاز خانگی خود را با حمایت هواداران به دست می‌آوریم.

رحمتی درمورد نیمه‌های متفاوت 2 بازی قبلی نساجی که با تساوی به اتمام رسیده است، توضیح داد: طبق گفته خود اعضای تیم مس رفسنجان در نیمه دوم این مسابقه بازی در اختیارشان بود. من هم همین طور مشکلی ندارم نساجی در نیمه دوم آن مسابقه خوب بازی نکرد اما موقعیت گلی به حریف ندادیم. در شرایطی از بازی باید این را تجربه کنیم زیرا شاید در بازی‌های آسیایی و برخی دیدارهای دیگر به دردمان بخورد. باید یاد بگیریم گل نخوریم و نبازیم. در صورتی که گل نخورید، می‌توانید بازی را ببرید اما هر زمان گل بخورید باید ابتدا دنبال زدن گل مساوی باشید. 

وی در واکنش به این موضوع که نساجی راه بردن مس رفسنجان را به شمس آذر یاد داده است، گفت: مس رفسنجان سال گذشته در سال گذشته پنجم جدول شد و امسال هم 7 خرید  خیلی خوب داشته و کادرفنی خیلی خوبی دارد. کسب یک امتیاز در خانه این تیم خیلی خوب است. اگر به آمار بازی هم نگاه کنید، موقعیت‌های ما خیلی بیشتر از تیم رفسنجان بود.