منت عجیبی که جواد کاظمیان بر سر مهدی مهدوی کیا گذاشت

جواد کاظمیان ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال در سال‌های دور یکی از ستاره های اصلی باشگاه پرسپولیس بود.

حتی آمار و ارقام بازی‌های او برای سرخ پوشان پایتخت نشان می‌دهد که کاظمیان در ۷۷ بازی پرسپولیس رکورد دار ۳۰ گل زده می باشد و یکی از برترین گلزنان تاریخ این تیم به حساب می آید.

با این وجود این ستاره قدیمی در سال‌های اخیر همواره به این موضوع تاکید داشته که حق او در تیم ملی فوتبال اجحاف شده و هرگز به آنچه که لایق اش بوده نرسیده است.

منت عجیبی که جواد کاظمیان بر سر مهدی مهدوی کیا گذاشت

 

البته علت اصلی این گلایه‌های کاظمیان نیمکت نشینی مداوم او در سال‌های بازی اش برای تیم ملی بود.

چرا که با بازی کردن مهدی مهدوکیا او در ۱۲ سال حضور در تیم ملی ۱۰ سال ذخیره او بود.

در همین خصوص اکنون این پیشکسوت پرحاشیه با منتشر کردن تصویری قدیمی در اینستاگرام اش برخلاف گذشته به نیمکت نشینی اش در تیم ملی افتخار کرده است.

جواد کاظمیان در این استوری خطاب به مهدوی کیا ستاره قدیمی بوندس لیگا نوشته است:

«آقا مهدی ده سال نشستم نیمکتت با افتخار، مرد شریف»

 طغیان جواد کاظمیان برای حضور رونالدو، نیمار و بنزما در ایران

 ساعات گذشته قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در حالی برگزار شد که نتیجه‌اش باعث غافلگیری طرفداران فوتبال شد.

چرا که با این قرعه کشی صورت گرفته در لیگ قهرمانان نیمار، بنزما و رونالدو باید برای بازی با نساجی، الاتحاد و پرسپولیس به ایران بیایند.

البته اعلام این خبر و حضور ستارگان مشهور فوتبال دنیا در ایران واکنش ‌های متفاوتی را از سوی اغلب پیشکسوتان فوتبال در پی داشته است.

در همین خصوص حالا جواد کاظمیان ستاره پیشین سرخ پوشان با نوشتن یادداشتی جنجالی در صفحه شخصی اش واکنش عجیبی به این موضوع نشان داده است.

این پیشکسوت پرحاشیه در این رابطه با زبانی طعنه آمیز و تند نوشته است: رونالدو بنزما نیمار بیان ایران گوشی‌های آیفون ۱۴ شون آنتن نمیده! دایرکت بدین ۱۳ بیارن! ۱۳ هم بیارن وی پی ان باید تهیه کنن!