خیال نکونام در خط حمله از گل‌محمدی راحت‌تر است!

به ثمر رسیدن ۵ گل در ۴ دیدار ابتدایی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس شاید آمار خوبی به لحاظ تعداد گل زده باشد اما نگاهی دقیق تر به نفراتی که برای این دو تیم گل زده‌اند واقعیت دیگری را هم عیان می‌کند. نگاهی به اسامی بازیکنانی که برای این دو تیم مطرح پایتخت گلزنی کرده‌اند موضوع خطرناکی را برای یکی از این دو تیم پرطرفدار مشخص می‌کند.

تیم پرسپولیس که تاکنون موفق شده آلومینیوم اراک ، تراکتور و فولاد را شکست بدهد و با ذوب آهن مساوی کند ۵ بار دروازه حریفانش را باز کرده که از این ۵ بار هیچ یک از گل‌هایش توسط بازیکنان حاضر در خط حمله این تیم به ثمر نرسیده است. سعید صادقی، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی گل‌های تیم پرسپولیس را به ثمر رساندند که همگی نفراتی از جمع هافبک‌ها و مدافعان پرسپولیس به شمار می‌روند.

 خیال نکونام در خط حمله از گل‌محمدی راحت‌تر است!

اما نگاهی به اسامی گلزنان تیم استقلال نیز شرایطی مشابه را با یک تفاوت کوچک عیان می‌سازد. استقلالی‌ها هم در چهار هفته ابتدایی مقابل سه تیم صنعت نفت آبادان، ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان گلزنی کردند. اما فرق اصلی آنجاست که دو گل از این پنج گل توسط مهاجمان استقلال به ثمر رسیده‌اند.