واکنش خاص مربی نساجی مازندران به تقابل با الهلال عربستان

اشکان نامداری مربی دروازه‌ بان‌ های نساجی مازندران درباره کیفیت ۴ هفته بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدای رقابت‌ها همه تیم‌ها از دوره بدنسازی پیش فصل وارد لیگ شده‌اند و هنوز بازیکنان از لحاظ بدنی ۱۰۰ درصد آماده حضور در مسابقات نیستند. هر تیمی نیاز به هماهنگی بیشتر دارد و تیم‌ها هنوز شکل واقعی خودشان را پیدا نکرده‌اند، بالطبع هفته به هفته که بازی‌ها به جلو می‌رود هماهنگی گروهی بین بازیکنان ایجاد خواهد شد. اما با این حال پس از گذشت ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر، کیفیت پیکار‌ها خوب بود و اگر بازی‌های نظم داشته باشد، بهتر هم خواهد شد.

وی در مورد تعطیلات بلند مدت مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: برخی از تیم‌ها بدون بدنسازی وارد مسابقات لیگ برتر شدند و در ۴ هفته نتایج قابل قبول گرفتند. هم اکنون که تعطیلات آغاز شده، به طور حتم برای این تیم‌ها فرصت مناسبی است تا خودشان را از لحاظ بدنی برای ادامه مسابقات از هفته پنجم آماده کنند.

مربی دروازه‌ بان‌ های نساجی مازندران در خصوص آمادگی مطلوب این تیم در مسابقات پیش‌رو تاکید کرد: نساجی زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات بدنسازی‌اش را آغاز کرد. اردو‌های پیش فصل سنگینی داشتیم تا برای ۴۰ بازی مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی آماده شویم. همه کارشناسان معتقدند که اگر تیم بخواهد به شرایط آرمانی برسد به چند هفته زمان نیاز دارد. در ۴ بازی لیگ، یک پیروزی،‌۲ مساوی و یک باخت را به دست آوردیم، اما حق‌مان این بود که ۳ بازی را ببریم و خوشبختانه هواداران نساجی فوتبال را خوب می‌فهمند و می‌دانند که نساجی چه فوتبالی را به نمایش می‌گذارد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: تیم فوتبال نساجی در ۴ بازی لیگ برتر حدود ۲۵-۲۶ موقعیت گل ایجاد کرد. سر هواداری که فوتبال را می‌فهمد نمی‌شود کلاه گذاشت و اگر تیم خوب بازی کند و بازنده شود، او می‌فهمد و تشویقت می‌کند. ه۳ دیداری که در قائمشهر بازی کردیم، هواداران جانانه از تیم‌شان حمایت کردند. قائمشهر شهر بسیار فوتبالی است و کار کردن در این تیم خیلی جذاب است. به طور حتم نساجی در مسابقات لیگ برتر جایگاهی درخور و شایسته به دست خواهد آورد.

نامداری درباره حضور نساجی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار دشواری در آسیا داریم، اما نساجی شخصیت بزرگتری پیدا می‌کند و سعی خواهد کرد نماینده خوبی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد. تیم الهلال که تقریباً منتخب جهان است، دو تیم هندی و ازبکستانی نیز که در گروه ما هستند تیم‌های قابل احترامی خواهند بود. هیچ بازی را هم نباید دست کم بگیریم، چون رقابت‌های آسیایی است. نساجی برای اولین بار در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند و قطعاً نماینده دست پا بسته‌ای در آسیا نخواهیم بود. در نخستین بازی هم ۲۷ شهریور ماه در هند با بمبئی سیتی دیدار خواهیم کرد. امسال هواداران خبر‌های خوبی از نساجی می‌بینند و می‌شنوند و رضایت‌شان جلب خواهد شد.

واکنش خاص مربی نساجی مازندران به تقابل با الهلال عربستان