رابطه عجیب پیکه و شکیرا: آشتی مصلحتی!

 پیکه و شکیرا در ماه ژوئن سال گذشته میلادی اعلام کرد که تصمیم‌شان جدی است و به ازدواج‌شان پایان داده‌اند. 

با وجود تمامی گمانه‌زنی‌هایی که درباره رابطه آنها وجود دارد، این دو نفر در زمینه نگهداری از فرزندان‌شان با یکدیگر صلح کرده‌اند و این در حالی است که هنوز درگیری‌های قانونی جدایی آنها به پایان نرسیده است. 

پس از چند ماه مذاکره و بحث‌های پر تنش بین وکلای این دو نفر، در نهایت آنها توافقی را درباره آینده ساشا و میلان امضا کرده‌اند. بر اساس این توافق، فرزندان آنها قرار است در میامی در کنار مادرشان باشند و بیشتر سال را در آمریکا سپری کنند اما پیکه این حق را دارد که هر 10 روز یک بار با آنها دیدار کند و در تعطیلات بیشتر وقت پسرها در کنار پدرشان بگذرد. 

1899451

این توافق که در دادگاه بارسلونا به صورت رسمی به امضا رسیده توسط وکلای پیکه به آمریکا هم برده شده تا آنجا هم در دادگاه این کشور مشروعیت پیئدا کند و هیچ یک از طرفین توانایی نقض آن را نداشته باشند. 

نکته جالب اینجاست که پیکه و شکیرا هنوز به صورت شخصی با هم حرف نمی‌زنند و تنها وکلای این دو نفر مسئول این آشتی مصلحتی برای حفظ بهترین شرایط ممکن در زمینه فرزندان‌شان هستند و مسئولیت برنامه‌ریزی برای تاریخ‌های خاص از جمله شرایط دیدار آنها با پدرشان در روزهای مدرسه و تعطیلات پیش‌رو را برعهده دارند.